تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 16:08
کد خبر : 110749

کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید همدان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید همدان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین جلسه هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید استان همدان و جمعی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین جلسه هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید استان همدان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و از خود گذشتگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سرداران و شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تلاش ما بر این است که کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، گفت: شهدای ما با تبعیت از ولایت و با اخلاص در مسیر تعالی اسلام و انقلاب حرکت کردند، ما نیز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا راه را گم نکنیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد