تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 15:27
کد خبر : 109987

سردار سلیمانی الگوی میدان داری خدمت به مردم بود

سردار سلیمانی الگوی میدان داری خدمت به مردم بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، علی حق گویان در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری سردار دل‌ها در روستای شینقر بیان کرد: در ماه مبارک رمضان با تأسی به امیرالمومنین علی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، علی حق گویان در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری سردار دل‌ها در روستای شینقر بیان کرد: در ماه مبارک رمضان با تأسی به امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) خدمت به محرومان را فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: ماه رمضان ماه میهمانی خداست، ما نیز تلاش کنیم در این ماه، میزبان نیازمندان با کمکی حتی اندک باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در جامعه امروز ما سردار سلیمانی یکی از مظاهر بارز خدمت به مردم بود، مردی که در میدان مبارزه تروریست‌های داعش را زمین گیر کرد و در میدان خدمت به مردم در حوادث گوناگون داخلی نیز خستگی ناپذیر بود و سردار دل‌ها شد.

حق گویان عنوان کرد: این مرکز نیکوکاری با انتخاب نام سردار سلیمانی راه خود را در میدان خدمت روشن کرده است و قطع یقین با تأسی به مکتب سردار سلیمانی می‌توانیم برای کشور خدمت آفرین باشیم.

وی تصریح کرد: اساس نظام و فعالیت دستگاه‌های اجرایی و دولتی، خدمت به مردم و کشور است و سردار سلیمانی الگوی میدان داری خدمت به مردم بود.

رئیس مرکز نیکوکاری سردار دل‌ها اظهار کرد: اعضای هیئت امنای این مرکز مدت‌ها است که برای خدمت به محرومان تلاش می‌کنند و امروز با گذراندن مراحل قانونی فعالیت خود را به صورت رسمی و در قالب مرکز نیکوکاری سردار دل‌ها ادامه خواهند داد.

جواد قجر اعلام کرد: این مرکز نیکوکاری در محدوده فعالیت خود ۱۰ روستا را دارد که خدمت رسانی می‌کند البته در این محدوده جغرافیایی که به اقبال شرقی مشهور است بیش از سه هزار و ۲۰۰ خانوار ساکن هستند.

وی یادآور شد: در این منطقه ۱۲۶ خانوار معادل چهار درصد از جمعیت تحت حمایت این نهاد هستند که تلاش می‌کنیم کمک‌های لازم را به نیازمندان و محرومان ارئه کنیم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد