تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 4:32
کد خبر : 10986

نگاه والدین به مقوله حجاب باید به نسل جدید منتقل شود

نگاه والدین به مقوله حجاب باید به نسل جدید منتقل شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ علیرضا غیور عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در فرمانداری اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصت خوب و مغتنمی است تا شورای فرهنگی بتواند با تشکیل دبیرخانه ای نسبت به برنامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ علیرضا غیور عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در فرمانداری اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصت خوب و مغتنمی است تا شورای فرهنگی بتواند با تشکیل دبیرخانه ای نسبت به برنامه ریزی برنامه های فرهنگی اقدام کند.

فرماندار اردستان گفت: یکی از برنامه های خاصی که می توان بر روی آن برنامه ریزی کرد معرفی مفاخر شهرستان است که تا کنون برای آن اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: در برنامه های هفته فرهنگ که مورد بررسی قرار می گیرد دستور جلسه جدای از دغدغه های موجود نیست و به نوعی بخشی از نیازهای جامعه احساس می شودکه می توان آن را پوشش داد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: نگاه والدین به حجاب باید به نسل جوان انتقال داده شود و به عنوان یک سنت مذهبی و دینی برای آن ها تبیین شود.

وی همچنین تاکید کرد: اگر بتوانیم آن سنت ها و آداب فرهنگی بومی اردستان و چهره فرهنگی اردستان را معرفی کنیم بسیاری از دغدغه ها برطرف خواهد شد.

غیور با این نکته که اگر کاری تا کنون صورت نگرفته به واسطه این بوده که در سنوات گذشته نتوانسته ایم از توانمندی های فرهنگی اردستان به درستی استفاده کنیم و هر چند دوسالی است که هفته فرهنگی در دستور شورای فرهنگ عمومی قرار گرفته ولی کار خاصی صورت نگرفته و اجرایی و عملی نشدن مصوبات اینگونه جلسات یک ضعف فرهنگی است.

فرماندار اردستان با اشاره به شخصیتی همچون شهید مدرس که از مفاخر فرهنگی و سیاسی اردستان به شمار می رود گفت: تا کنون نتوانسته ایم با ابعاد اخلاقی شهید مدرس آشنا شویم و آن را به نسل جدید انتقال بدهیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد