تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 15:55
کد خبر : 109681

خانواده شهدا و ایثارگران در رسیدن به آرمان‌های انقلاب استوار هستند

خانواده شهدا و ایثارگران در رسیدن به آرمان‌های انقلاب استوار هستند

سردار یعقوب سلیمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا با اشاره به سفر خود به استان سیستان و بلوچستان و دیدار با ایثارگران افزود: شهدا و ایثارگران در مسیر معامله با خداوند بزرگ از جان و مال و خانواده‌های خود گذشتند و این جانفشانی و از خودگذشتگی باعث سربلندی

سردار یعقوب سلیمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا با اشاره به سفر خود به استان سیستان و بلوچستان و دیدار با ایثارگران افزود: شهدا و ایثارگران در مسیر معامله با خداوند بزرگ از جان و مال و خانواده‌های خود گذشتند و این جانفشانی و از خودگذشتگی باعث سربلندی و افتخار برای میهن اسلامی شد و ما مسئولان و خادمان شهدا این عزت و افتخار و سربلندی را مدیون و مرهون جانفشانی این عزیزان می‌دانیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های کنارک، چابهار و زرآباد بازدید و در این بازدیدها اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای فرهنگی را مورد بررسی قرار دادیم.

وی همچنین با اشاره به حضور خود در مراسم افطاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان‌های مرزی راسک و سرباز افزود: خدا را شاکر هستم که در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیور و مرزنشین شهرستان‌های راسک و سرباز قرار گرفته و از مشکلات و مسایل این عزیزان با خبر شدیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه و جمعه هفته قبل به منظور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

سردار سلیمانی گفت : در سفر به شهرستان های چابهار و کنارک نیز با جانباز ۷۰ درصد «امیرمحمد رضوانی نیا» و «گل بی‌بی بلوچ زهی» همسر شهید «مراد محمد محتشمی نیا» دیدار و گفت‌وگو کردیم و برایمان مهم اینکه این خانواده ها چقدر در اهداف خود در خدمت به آرمان های جمهوری اسلامی استوار هستند.

سردار سلیمانی در ادامه به شهرستان سرباز سفر کرد و با جمعی از فرماندهان سپاه این شهرستان به همراه گروه جهادی «حاج احمد متوسلیان» و گروه جهادی «ستارگان ایثار» دیدار کرد.

شرکت در مراسم افطاری با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سرباز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان سرباز بود.

سردار یعقوب سلیمانی با والدین شهید «عرفان کطری» از شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی تاسوعای حسینی و «گل بی‌بی ملازهی» مادر شهید «عبدالغنی ملازهی» از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد