تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 13:39
کد خبر : 109330

اقدام جالب و قابل تقدیر یک خانواده عزادار کهگیلویه ای در سحرگاه ۱۷ رمضان

اقدام جالب و قابل تقدیر یک خانواده عزادار کهگیلویه ای در سحرگاه ۱۷ رمضان

«دارا کریمی نژاد»، فرماندار شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از خانواده انصاری در پایبندی به قانون و اقدام ارزشمند و الگوساز آنها تقدیر و تشکر کرد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا در این پیام آمده است؛ إِنّا لِلَّهِ وَإِنّا إِلَیهِ راجِعونَ سردار انصاری و

«دارا کریمی نژاد»، فرماندار شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از خانواده انصاری در پایبندی به قانون و اقدام ارزشمند و الگوساز آنها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا در این پیام آمده است؛

إِنّا لِلَّهِ وَإِنّا إِلَیهِ راجِعونَ
سردار انصاری و حجت الاسلام انصاری ریاست محترم دادگاه بخش چاروسا، والدین در هر سن و سالی هم که باشند پشتوانه زندگی فرزندان اند و بی‌گمان غم از دست دادن هر کدام از آنها بسی حزن انگیز است.

اینجانب ضمن تسلیت ارتحال پدر بزرگوارتان، رحمت واسعه و علو درجات را از درگاه خداوند منان در این ماه پر فیض و برکت برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

در این وضعیت بسیار نامناسب بیماری کرونا در سطح شهرستان، شایسته است از اقدام بسیار ارزشمند در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پدر گرامی تان با حضور ٧ نفر در هنگامه اذان صبح تقدیر و تشکر شود.

باشـــــد که این عمل نیک موجب الگوسازی در راستای فرهنگ حفظ حقوق شهروندی، سلامت و بهداشت جامعه و در ڪاهش تجمعات عزاداری موثر افتد.

همانا در پیشگاه خداوند، هیچ عمل صالحی محو نمی‌شود و پاداش‌ها تضمین شده است. «وَ الْباقِیاتُ الصَّالِحاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً».

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پدر خانواده انصاری که جان باخته کرونا هم نبود، بعد از اذان صبح جمعه دهم اردیبهشت ماه و سحرگاه ۱۷ ماه رمضان در «ده شیخان» منطقه دشمن زیاری از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه برگزار و نماز میت توسط حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه شهر دهدشت اقامه شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد