تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 14:44
کد خبر : 109136

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان برگزار می‌شود

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دومین اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان اظهار داشت: برگزاری مراسمات و یادواره‌های شهدا نقش تربیتی و فرهنگی زیادی در تقویت آموزه‌های دفاع

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دومین اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان اظهار داشت: برگزاری مراسمات و یادواره‌های شهدا نقش تربیتی و فرهنگی زیادی در تقویت آموزه‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی گفت: جامعه به ویژه نسل جوان که نتوانسته دوران دفاع مقدس را درک کند باید بیشتر در این فضا قرار بگیرد و با آن آشنا شود و ما و همه دستگاه‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی وظیفه داریم این بستر را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان درباره ضرورت برنامه ریزی برگزاری دومین اجلاسیه سراسری سرداران و ۴ هزار شهید استان خاطرنشان کرد: بنای برگزاری مراسمات اجلاسیه در کشور ۱۰ ساله است و از آنجایی که سال ۹۵ نخستین اجلاسیه را برگزار کردیم از همین امروز باید برای برگزاری دومین اجلاسیه در سال ۱۴۰۵ برنامه ریزی کنیم.

فضاسازی شهری برای برگزاری کنگره شهدا در زنجان آغاز شدزمان برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای زنجان تعیین شد/ رضایت سپاه استان از همکاری سازمان برنامه‌ریزیظرفیت گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی برای برگزاری کنگره شهدای لرستان به کار گرفته شود

وی ادامه داد: تجربه گرانبهای برگزاری نخستین اجلاسیه در سال ۹۵ می‌تواند در کیفیت برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌ها تاثیرگذار باشد؛ ضمن اینکه باید برنامه‌های جدید و پرمحتوا نیز تدوین شود.

سردار ملک شاهکوهی اظهار داشت: اگر باور داشته باشیم که شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند برای هرچه بهتر برگزار شدن اجلاسیه این شهدا که یک برنامه ملی است لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کنیم.

وی با تأکید بر همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای برنامه ریزی برگزاری دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان، افزود: شهدا متعلق به همه مردم ما هستند و ضروری است در اجرای اجلاسیه از ظرفیت همه اقشار استفاده شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد