تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 13:45
کد خبر : 109120

اراده اتاق بازرگانی کرمان بر تحقق شعار سال است

اراده اتاق بازرگانی کرمان بر تحقق شعار سال است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سیدمهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نشست کارگروه تحقق شعار سال در محل اتاق بازرگانی کرمان افزود: بهترین پشتیبانی از تولید از نظر فعالان بخش خصوصی رفع موانع است زیرا زمانی که مانع نباشد، این بخش با سرعت پیش می رود. وی اظهار داشت: از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سیدمهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نشست کارگروه تحقق شعار سال در محل اتاق بازرگانی کرمان افزود: بهترین پشتیبانی از تولید از نظر فعالان بخش خصوصی رفع موانع است زیرا زمانی که مانع نباشد، این بخش با سرعت پیش می رود.

وی اظهار داشت: از روزهای نخست سال استاندار کرمان تاکید داشت شرایط تحقق این شعار فراهم و اسناد عملکردی هر سه ماه یک بار ارائه شود تا نشان دهنده مسیر حرکت باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: کارگروه تحقق شعار سال در این استان ذیل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شکل گرفته که استاندار مسئولیت این کارگروه را به عهده دارد.

وی با اشاره به همراهی و پشتیبانی نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی استان کرمان از فعالان اقتصادی تصریح کرد: ما فعالان بخش خصوصی سعی می کنیم با کار کارشناسی و اقدام جدی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی افزود: از نظر فعالان بخش خصوصی بهترین پشتیبانی از تولید، رفع موانع است و زمانی که مانع نباشد، ما خودمان با سرعت پیش می رویم.

طبیب زاده عنوان کرد: بخشی از موانع، ذهنی است که موجب ایجاد موانع فیزیکی می شود؛ روح قوانین مثبت است و با انگیزه های مثبت ایجاد می شود اما برداشت ذهن های منفی موجب برداشت های ناصحیح و موانع فیزیکی می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان افزود: لازم است مواردی که سازمان ها مجبور به ارجاع به مرکز هستند، احصا شود و بتوانیم این مسئله را عملیاتی و اعلام کنیم تا در این استان می توانیم پاسخگوی متقاضیان باشیم که قدم بزرگی است.

وی افزود: ما در بخش خصوصی و اتاق بازرگانی معتقدیم که می توانیم در فضای همدلی و با اراده جدی گام های اساسی در تحقق شعار سال برداریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد