تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 14:28
کد خبر : 108858

امام جمعه شهرکرد: دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی است

امام جمعه شهرکرد: دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در آیین تقدیر از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و برگزیدگان طرح ملی ایران قوی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور  معاون ساماندهی و شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است و باید در این دوره از انتخابات هوشیار باشیم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در آیین تقدیر از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و برگزیدگان طرح ملی ایران قوی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور  معاون ساماندهی و شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است و باید در این دوره از انتخابات هوشیار باشیم و حواسمان جمع باشد که درگیر شیطنت‌های دشمن نشویم.

وی با تاکید بر اینکه برخی افراد با شیطنت‌های خاص و همچنین شعارهای جدید به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، گفت: دنیای مستکبر و دنیای طاغوتی که در همه عرصه‌ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در تلاش است، در این مقطع نیز آماده ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان است تا وحدت ملی را بشکند و انسجام درونی کشور را از بین ببرند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: دشمن در تلاش ایجاد فضای ناامیدی و تیره و تار و گسترش فضای مایوس در جامعه است که توصیه می شود، مردم مراقب فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن باشند تا انسجام ملی نظام حفظ شود.

وی با تاکید بر هوشیاری و آگاهی مردم برای انتخاب یک دولت جوان، پای کار و جوانگرا افزود: مردم یک دولت فعال، انقلابی، پای کار را انتخاب کنند که تمام شاخصه‌های انقلاب در آن دولت باشد و کشور را از وضع موجود نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مساجد به عنوان کانون انسان‌سازی هستند و انسان در این خانه‌ خدا به اوج، تعالی و ترقی خواهد رسید و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت برای رسیدن به مسیر رشد و تعالی انسان است.

نکونام با اشاره به فعالیت‌های کانونهای مساجد در حوزه‌های مختلف بر رفع نیازمندی‌ها و کاستی‌های این کانون‌ها تاکید کرد و گفت: رفع این کاستی‌ها نیاز به هم‌افزایی و تلاش مسوولان دارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا،هم‌اکنون بیش از ۵۵ هزار عضو در ۴۳۹ کانون فرهنگی و هنری مسجد در مناطق روستایی و شهری استان فعالیت دارند.

در این آیین از کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام علی(ع) گندمان از شهرستان بروجن رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق فناوری، کانون حضرت حجت ابن الحسن(عج) هفشجان از شهرستان شهرکرد رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق کتاب تقدیر شد.

همچنین کانون فرهنگی هنری صباح از مسجد امام حسن(ع) بروجن رتبه شایسته تقدیر در رواق نمایش، کانون فرهنگی هنری انصار المهدی(عج) از مسجد صاحب الزمان شهر گوجان شهرستان فارسان رتبه شایسته تقدیر در رواق دانش، کانون فرهنگی، هنری انصارالحسین(ع) از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان در رواق قلم، کانون فرهنگی، هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) در مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن در رواق ترنج رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند و تجلیل شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد