تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 8:42
کد خبر : 108684

اعمال قانون ۳۲ هزار خودروی متخلف در زنجان

اعمال قانون ۳۲ هزار خودروی متخلف در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی آمار گرفته شده میزان تردد خودروها در استان طی هفته‌های گذشته افزایش یافته و نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش دارد. فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید نظارت در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: برای اجرای این طرح

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی آمار گرفته شده میزان تردد خودروها در استان طی هفته‌های گذشته افزایش یافته و نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید نظارت در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: برای اجرای این طرح نیروی انتظامی در ۳۵ نقطه به صورت شبانه روزی مستقر شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی در هشت نقطه شهر زنجان، پنج نقطه شهر ابهر، خرمدره و خدابنده، طارم و ماهنشان هر کدام چهار نقطه، سلطانیه و ایجرود نظارت لازم را بر تردد انجام می‌دهد.

سردار جهانبخش با اشاره به اعمال قانون ۳۲ هزار خودرو طی سه هفته گذشته افزود: ارزش ریالی این اعمال قانون‌ها ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین به بحث جریمه خودروهای پلاک مخدوش نیز اشاره کرد و گفت: طی یک هفته گذشته ۱۰۱ دستگاه خودروی پلاک مخدوش توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

وی در ادامه به بحث صدور مجوز تردد نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت قریب به ۵ هزار و ۵۰۰ مجوز توسط فرمانداری‌ها صادر شده است.

سردار جهانبخش تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۸ هزار تذکر، ۲ هزار و ۱۱۸ مورد اعمال قانون ۲ میلیون ریالی، ۲ هزار مورد جریمه ۵ میلیون ریالی و ۹ هزار فقره نیز اعمال قانون ۱۰ میلیون ریالی انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با شیوع کرونا محدودیت‌های ابلاغ شد اما کار ناجا تعطیل بردار نیست، اضافه کرد: در این ایام فعالیت‌های مختلفی توسط نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: هدف تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا، حفظ سلامت مردم است و همه باید تلاش کنیم با رعایت قوانین و مقررات ترددهای شبانه را کاهش دهیم.

سردار جهانبخش با تأکید بر اهمیت سلامتی مردم برای پلیس، خاطرنشان کرد: در اعمال قانون تبعیض قائل نمی‌شویم و با تمام رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد