تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 18:03
کد خبر : 108578

سامانه “اینو گام” در تهران رونمایی شد

سامانه “اینو گام” در تهران رونمایی شد

“حیدر سلیمانی” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: مطالعات ایجاد این سامانه از سال گذشته همزمان با موج کرونا در کشور توسط شهرداری تهران، دانشگاه تربیت مدرس و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس آغاز و اجرای آن هم اینک به صورت آزمایشی رونمایی شده است. وی با

“حیدر سلیمانی” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: مطالعات ایجاد این سامانه از سال گذشته همزمان با موج کرونا در کشور توسط شهرداری تهران، دانشگاه تربیت مدرس و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس آغاز و اجرای آن هم اینک به صورت آزمایشی رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه در این سامانه در نظرداریم تا شهروندان بتوانند به صورت پیاده روی میزان گام های خود را در این سامانه ثبت کنند، گفت: این طرح در راستای از بین رفتن فقر حرکتی و توجه شهروندان به ورزش همگانی بوده است.

معاون مردان سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: این گام شمار از امروز برای از بین رفتن مشکلات فقر حرکتی راه اندازی شده تا همزمان با آزاد سازی روز خرمشهر(سوم خردادماه) به صورت رسمی در سطح کشور نهایی شود.

به گفته سلیمانی، این سامانه علاوه بر گام شمار، توانایی اندازه گیری وزن، کالری سوزی و ضربان قلب را دارد.

وی همچنین از اجرای طرح گام شبانه(مسجد در مسجد) و نذر ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره در این طرح ورزشی هر مسجد یک ورزشکار را با هماهنگی مدیر تربیت بدنی منطقه و فرم خود اظهاری معرفی کرده است، گفت: این طرح از چهارم اردیبهشت ماه در سطح محلات تهران آغاز شده که قرار است تا ورزشکاران مسافت های میان دو مسجد را روزانه بپیمایند.

سلیمانی اضافه کرد که اختتامیه این نذر ورزشی همزمان با عید فطر با معرفی نفرات برتر(بیشترین مسافت در زمان موجود) به پایان خواهد رسید.

۱۰۰ کلیپ ورزش در خانه منتشر می شود

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: با شیوع کرونا و جلوگیری از فعالیت های تجمعی، با همکاری مربیان و ورزشکاران کلیپ های ورزش مجازی در سطح پایتخت اجرا شده است.

سلیمانی افزود: سال گذشته ۱۷۵ کلیپ مجازی ورزش در خانه در مدت یک تا ۲ دقیقه توسط مربیان ایستگاههای شهروندی تهیه شد.

وی ادامه داد: امسال نیز ۱۰۰ کلیپ آموزشی ورزش در خانه(یک تا ۲ دقیقه) تا پایان تابستان در دستور کار قرار گرفته که مهم ترین تغییر این فعالیت ها نسبت به موراد مشابه سال گذشته این است که هر چهره ورزشی مجاب شده تا آموزش یک اجرای یک حرکت ورزشی را آموزش دهد.

به گفته این مسئول، با انتشار این کلیپ های ورزشی بیش از ۳۰۰ هزار شهروند از نکات آموزشی آنها بهره مند می شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد