تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 17:23
کد خبر : 108563

سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم فعال شد

سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم فعال شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری قم اظهار داشت: احصای صنعتگران واقعی برای جلوگیری از سوء‌استفاده از اراضی صنعتی یکی از اقدامات مهم است

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری قم اظهار داشت: احصای صنعتگران واقعی برای جلوگیری از سوء‌استفاده از اراضی صنعتی یکی از اقدامات مهم است تا بتوانیم جلوی برخی از سوء‌استفاده‌ها را بگیریم و از تولیدکنندگان، حمایت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بابیان اینکه سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم فعال شد افزود: از ابتدای اردیبهشت بر اساس تصمیم ستاد تسهیل ملی کشور با استناد به ماده ۸ آیین‌نامه اجرایی ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید هرگونه تقاضا برای کارگروه توسط متقاضیان و اقدامات اجرایی به‌صورت سامانه‌ای است.

گام بلند فولاد مبارکه برای تحقق شعار سال با عبور از تولید ماهانه ۷۰۰ هزارتن تختال۱۰ میلیون اصله نهال در آذربایجان‌غربی تولید می‌شودبسته‌های حمایتی ویژه برای صادرات، واردات و تولید داخل درنظر گرفته شد

وی عنوان کرد: از بهمن‌ماه سال قبل عملیات اجرایی و دوره‌های آموزشی برای آشنایی با سامانه شروع شد و به ایجاد دسترسی و اقدامات درراه اندازی پرداختیم و تمامی دستگاه‌ها به سامانه دسترسی دارند و دیگر تقاضا نیاز به حضور متقاضی نیست.

سیجانی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت برای ورود به سامانه بیان کرد: برای ثبت تقاضاهای الکترونیکی، میز خدمت شکل‌گرفته است، در این راستا عملکرد دستگاه‌های اجرایی در پاسخ به مطالبات تولیدکنندگان در سطح استانی و ملی رصد و پروژه نیز ارزیابی می‌شود.

وی بابیان برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد دسترسی به سامانه در چند ماه اخیر خاطرنشان کرد: همه مطالبات و درخواست‌های فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید از طریق سامانه به آدرس tashil.stsm.ir پذیرش می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: پس از ثبت درخواست، اطلاعات وارد سیستم می‌شود و وظایف دستگاه اجرایی و ستاد ملی بررسی این مطالبات و حل مشکلات است و اگر تقاضا‌ها در استان قابلیت پیگیری ندارد، مشکلات را از ستاد ملی در تهران حل می‌کنند.

وی افزود:عدم اقدام از سوی کارگروه‌ها و دستگاه‌ها قابل‌پذیرش نیست و با توجه به اهمیتی که سامانه دارد، تمامی دستگاه‌های مرتبط با کارگروه موظف‌اند متقاضیان را راهنمایی کنند، دراین‌باره امکان نظارت بر خط است و باید دستگاه‌ها، به‌طور ساعتی، کارتابل را بررسی کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد