تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 18:55
کد خبر : 108332

دادگستری کرمانشاه به کمک ۲ شرکت تولیدی رفت

دادگستری کرمانشاه به کمک ۲ شرکت تولیدی رفت

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده روز دوشنبه افزود: این دستورات قضایی با هدف رونق تولید صادر شده است. او گفت: دستگاه قضایی استان کرمانشاه در چارچوب قوانین و مقررات و تا جایی که

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، پرویز توسلی زاده روز دوشنبه افزود: این دستورات قضایی با هدف رونق تولید صادر شده است.

او گفت: دستگاه قضایی استان کرمانشاه در چارچوب قوانین و مقررات و تا جایی که ممکن است به رفع موانع و پشتیبانی از تولید اقدام می‌کند زیرا در شرایط کنونی این فرایند می‌تواند به معیشت مردم و در جهت ایجاد اشتغال مؤثر باشد.

توسلی زاده تصریح کرد: پشتیبانی از مدیران شجاع و کارآمد در دستور کار ما قرار دارد.

به گفته او، دفاع از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع بیت المال وظیفه دادگستری است و در این زمینه، دستگاه قضایی پشتیبان و حامی تولید کنندگان است و تمام تلاش خود را برای مانع زدایی‌ها بکار می‌گیرد.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه پر از ظرفیت های بزرگ و متعدد اقتصادی و درآمدزایی است؛ از وجود ۶۰۰ هزار جوان ۱۵ تا ۲۹ ساله و بیش از ۹۰۰ هزار هکتار زمین آماده کشت با منابع آبی مناسب گرفته تا وجود معادن متعدد و ظرفیت های پرشمار گردشگری و داشتن چهار بازارچه و ۲ گمرک رسمی در ‌مرز عراق.

در این استان بیش از هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال است و حدود ۳۰هزار نفر در این واحدها اکنون مشغول به کار هستند.

کرمانشاه با وسعت حدود ۲۵ هزار کیلومتر مربع، ۱.۵ درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد