تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 11:13
کد خبر : 108126

نماینده مهریز: رفع موانع تولید پیگیری شود

نماینده مهریز: رفع موانع تولید پیگیری شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمدرضا صیاغیان روز دوشنبه در  کارگروه توسعه شهرستان که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد افزود: ایجاد زمینه لازم برای تولید و کمک به اشتغال پایدار در گرو همکاری بخش‌های مختلف و تلاش مسوولان است . وی به اهمیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، محمدرضا صیاغیان روز دوشنبه در  کارگروه توسعه شهرستان که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد افزود: ایجاد زمینه لازم برای تولید و کمک به اشتغال پایدار در گرو همکاری بخش‌های مختلف و تلاش مسوولان است .

وی به اهمیت رسیدگی به مسایل و مشکلات کارگران و رانندگان شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری مطالبات قانونی رانندگان و انجمن صنفی مرتبط باید جدی امسال در دستور کار مسوولان راهداری و حمل و نقل استان قرار گیرد.

این نماینده در ادامه به اهمیت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی منطقه که جزو مطالبات بیمه‌شدگان و مردم و مسافران است اشاره کرد و یادآور شد: تامین اجتماعی استان برای تحقق اجرای طرح بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهد.

صباغیان به اهمیت فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی و توجه به ورزش و حل بسیاری از نیازهای شهرستان در راستای تامین مطالبات جوانان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جزو نیازاصلی نسل جوان است و باید پیگیری شود.

در این نشست رضا زارع زاده مهریزی فرماندار و حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز با قدردانی از پیگیری برنامه‌های مختلف در منطقه، همکاری مسوولان استان و پیگیری مطالبات مردم و جوانان را خواستار شدند.

حوزه انتخابیه مهریز  با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

استان یزد با ۱۰ شهرستان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد، تعداد نمایندگان کنونی مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر است. 

شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد