تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 22:16
کد خبر : 107999

رونمایی از دومین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان(اخبار ادبی و هنری)

رونمایی از دومین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان(اخبار ادبی و هنری)

این نمایشگاه که همه‌ساله ماه مبارک رمضان به‌عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شد، سال گذشته و امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. این نمایشگاه مجازی توسط تنی چند از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور و با دغدغه فرهنگی وارد عرصه حمایت از تولید‌کنندگان فعال حوزه حجاب و

این نمایشگاه که همه‌ساله ماه مبارک رمضان به‌عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شد، سال گذشته و امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
 این نمایشگاه مجازی توسط تنی چند از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور و با دغدغه فرهنگی وارد عرصه حمایت از تولید‌کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و با کمک گرفتن از فناوری‌های نوین در به حرکت درآوردن چرخ‌هایی تولید‌کنندگان حجاب و عفاف گام‌های مستمری برداشت. این نمایشگاه مجازی با هدف جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه در سال ٩٩ آغاز به‌کار کرد و به مسیر خود ادامه داد.
سنوات قبل فعالان تولید محصولات حجاب در نمایشگاه قرآن کریم حضور به هم می‌رساندند، اما از سال قبل این تولیدکنندگان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه حضوری به‌صورت آنلاین به فروش محصولات خود پرداختند. تاکنون ١٠٠ برند فعال حوزه حجاب در این نمایشگاه حضور دارند که با افزایش ٣۵ درصدی تولید‌کنندگان نسبت به سال گذشته رو‌به‌رو هستیم.
علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان
www.hijab99.ir از محصولات شرکت‌های فعال حوزه حجاب
و عفاف بازدید کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد