تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 10:40
کد خبر : 107700

با دستگاه‌هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع‌تراشی کنند، برخورد می‌شود

با دستگاه‌هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع‌تراشی کنند، برخورد می‌شود

حسین عباسی صبح چهارشنبه اول اردیبهشت در نشست تکریم و معارفه مسئول بازرسی فرمانداری پیشوا بیان کرد: مجموعه‌های اداری کشور، وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند و در این میان برای فرمانداری‌ها بعنوان نمایندگان دولت وظایف خطیری در حوزه‌های مختلف ترسیم شده که یکی از حوزه‌ها، واحد بازرسی، مدیریت عملکرد و امور

حسین عباسی صبح چهارشنبه اول اردیبهشت در نشست تکریم و معارفه مسئول بازرسی فرمانداری پیشوا بیان کرد: مجموعه‌های اداری کشور، وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند و در این میان برای فرمانداری‌ها بعنوان نمایندگان دولت وظایف خطیری در حوزه‌های مختلف ترسیم شده که یکی از حوزه‌ها، واحد بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی است. 

وی ادامه داد: شرایطی که به واسطه مسائل اقتصادی و شیوع کرونا در آن واقع هستیم، شرایط بسیار حساسی است و مسئولیت مضاعفی برای مجموعه‌های اداری ایجاد کرده است. 

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌ها به عناوین‌ مختلف از سوی رهبرمعظم انقلاب، نقشه راه کشور را در مدت یک سال تعیین می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جاری که به‌عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ‌ها نامگذاری شده، با دستگاه‌هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع‌تراشی می‌کنند، برخورد می‌شود.

عباسی عنوان کرد: حوزه بازرسی با وظایف گسترده‌ای که بر عهده دارد و با توجه به افق‌گذاری‌های تعریف شده، نقش مهمی را در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دوایر اداری ایفا می‌کند.

فرماندار پیشوا خاطر نشان کرد: واحدهای بازرسی و حراست دو واحد نظارتی و مکمل هم هستند که می‌توانند با مشورت، همفکری و تعامل، امور را به گونه‌ای اثربخش راهبری کنند.

عباسی عنوان کرد: امیدوارم با همگرایی و نیات خالصانه و با توجه به افق‌های ترسیم شده از سوی رهبر معظم‌ انقلاب و رئیس جمهوری در سطح کلان‌، بتوانیم به توفیقاتی روزافزون در راستای خدمت به مردم دست یابیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: استان تهران در ظاهر استان پیشرفته‌ای به نظر می‌رسد، ولی در همین استان شهرستان‌هایی همچون پیشوا را می‌بینیم که علیرغم قرابت آن با نظام‌ جمهوری اسلامی و وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی با مشکلات و محرومیت‌هایی مواجه است که تلاش می‌شود با همدلی و همفکری و کمک مجموعه‌های فرادستی این مسائل را برطرف کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: از زحمات، تلاش‌ها و مشاوره‌های مسئول سابق بازرسی فرمانداری تشکر کرده و برای مسئول جدید نیز آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد