تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 14:10
کد خبر : 107229

افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین‌سو

افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین‌سو

سیدمصطفی موسوی دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در آیین افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو، اظهار کرد: در حال حاضر سه کارگاه تولیدی شامل کارگاه تولیدی جداول پرسی، کارگاه تولید سنگ های مصنوعی و کفپوش بتنی و کارگاه جوشکاری در شهرداری فعال هستند و به تناسب نیاز عمران و آبادانی شهر محصولات لازم را تولید می

سیدمصطفی موسوی دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در آیین افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو، اظهار کرد: در حال حاضر سه کارگاه تولیدی شامل کارگاه تولیدی جداول پرسی، کارگاه تولید سنگ های مصنوعی و کفپوش بتنی و کارگاه جوشکاری در شهرداری فعال هستند و به تناسب نیاز عمران و آبادانی شهر محصولات لازم را تولید می کنند.

شهردار شیرین سو ادامه داد: احداث مجتمع کارگاهی شهرداری در راستای افزایش میزان تولید، افزایش درآمدهای پایدار، سرعت بخشی در پروژه های شهرداری و ایجاد اشتغال بیشتر در دستور کار قرار گرفته است. 

وی در ادامه بیان کرد: به منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، شهرداری شیرین سو در کنار ارائه خدمات شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی به موضوع اشتغال نیز نگاه ویژه‌ای داشته و راه اندازی این مجموعه به ایجاد اشتغال پایدار مستقیم و غیرمستقیم و رونق اقتصادی منجر می شود.

امام جمعه شیرین‌سو نیز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در حوزه اشتغال اعلام کرد: با وجود در پیش بودن چهار انتخابات مهم در کشور، مقام معظم رهبری موضوع تولید را حائز اهمیت تشخیص دادند و شعار سال را بر مبنای تولید و اشتغال انتخاب فرمودند.

حجت الاسلام ملکی افزود: انتخاب هوشمندانه شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت رونق تولید و اشتغال در کشور است که همه مسئولان باید آن را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهند.

امام جمعه شیرین سو ابرازامیدواری کرد که مسئولان شهرستان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری گام های مؤثری را در راستای رونق تولید و اشتغال بردارند.

بخشدار شیرین سو نیز با اشاره به شعار برگزیده سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: راه اندازی این مجموعه می تواند کمک مؤثری را در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهر داشته باشد.

منصور جمالی‌آزاد گریزی هم به وظایف نمایندگان وزارت کشور در  بخشداری شیرین سو زد و تصریح کرد: ما به عنوان نماینده دولت در بخش شیرین سو این آمادگی را داریم تا با مانع زدایی و اجرای طرح تسهیل در حوزه اشتغال هر نوع درخواست مردم بخش را پیگیری کرده و به نتیجه دلخواه مردم برسانیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد