تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 14:07
کد خبر : 107225

سخنان تازه منتشر شده از شهید همت درباره نظم و خودسازی

سخنان تازه منتشر شده از شهید همت درباره نظم و خودسازی

– اخبار فرهنگی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سردار سپاه شهید حاج ابراهیم همت در جمع رزمندگان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در بیست و سوم اسفندماه سال ۱۳۶۱ زمانی که نیروها برای عملیات والفجر ۱ در

– اخبار فرهنگی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سردار سپاه شهید حاج ابراهیم همت در جمع رزمندگان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در بیست و سوم اسفندماه سال ۱۳۶۱ زمانی که نیروها برای عملیات والفجر ۱ در پادگان دوکوهه گردهم آمده بودند، خودسازی جسمی و روحی‌ را از ارکان اصلی در آغاز یک حرکت نظامی مطرح می‌کند. ایشان نظم را در ساختار سازمانی نظام ضروری دانسته و نبود آن را حرکت به‌طرف منجلاب می‌داند.

شهادت شهید چراغی به روایت شهید همتنظر شهید همت درباره ماهیت انقلاب اسلامیمردم از حاج همت چه می‌دانند؟

 

شهید , دفاع مقدس ,

 

متن کامل این بخش از سخنان شهید همت که به تازگی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده، بدین شرح است:

 «ما امروز در شروع یک حرکت نظامی‌مان نیاز به خودسازی جسمی و روحی‌مان داریم، نیاز به خودسازی جسمی برای تاکتیک بهتر و جنگیدن بهتر با دشمن خود و آمادگی روحی برای خلوص بیشتر و پاکی بیشتر در ذات و در درونمان. لذا «اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم» شما این سفارش علی (ع) را باید بپذیرید. امروز نظم اگر حاکم نباشد ما به‌طرف منجلاب می‌رویم. همه اصول زندگی انسان و همه معیارهای اسلام و حتی ریزه‌ریزه کاری‌های اسلامی از نظم پی نهاده شده.»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد