تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 12:07
کد خبر : 107173

ضرورت برنامه ریزی فرهنگی برای تحقق شعار سال در ری

ضرورت برنامه ریزی فرهنگی برای تحقق شعار سال در ری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری اظهار داشت: هدف گذاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برای سال ۱۴۰۰ بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های موجود باشد تا با همکاری دستگاه‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری اظهار داشت: هدف گذاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برای سال ۱۴۰۰ بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های موجود باشد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های تخصصی، توفیقات خوبی برای شهرستان ری حاصل شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نقشه راه مدیران و مسئولین شهرستان ری قرار دارد گفت: در این راستا برای حقوق مصرف کننده و تولید کننده بویژه در موضوع قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی، در حوزه فرهنگی برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا زمینه پویایی هر چه بیشتر تولید در شهرستان ری فراهم شود.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: یکی از اولویت‌های مهم شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری ترویج فرهنگ قرآنی است که با توجه به ظرفیت‌های مذهبی اثرگذار شهرستان از جمله آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، بایستی از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور قرآنی استفاده کرد.

وی افزود: ری با قدمتی هفت هزار ساله همواره در تاریخ جز نقاط مهم کشور بوده و مفاخر بزرگی در آن پرورش یافته یا سکونت داشته اند که با توجه به این موضوع می‌بایست بر اساس رویدادهای مذهبی و تاریخی یک روز را به عنوان «روز ری» معرفی و در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

توکلی کجانی گفت: بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان ری موجب اعمال محدودیت‌هایی شده اما با این وجود نبایستی از فضاسازی محیطی در مناسبت‌های مذهبی و ملی غافل شد و ضرورت دارد سیمای شهرها و روستاهای شهرستان متناسب با ایام مذهبی پیش رو تغییر کند.

فرماندار ویژه ری عوان داشت: رعایت اخلاق رسانه‌ای در ایام پیش رو بویژه انتخابات به عنوان یک فرهنگ، سرلوحه همه نخبگان و جوانان قرار گرفته و در راستای اخلاق مداری در فضای مجازی فعالیت کنند تا موجبات مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم گردد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد