تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 14:46
کد خبر : 106846

۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد

۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، بهروز حصاری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند بازرسی از اصناف کرج اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی از روند فعالیت‌های صنفی و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی به طور جدی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، بهروز حصاری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند بازرسی از اصناف کرج اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی از روند فعالیت‌های صنفی و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی به طور جدی از سوی این اتاق پیگیری و اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت برخی آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهر کرج، اکیپ‌های تخصصی با حضور کارشناسان خانم واحد بازرسی و نظارت اصناف تشکیل شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گزارشات واصله مردمی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: بر همین اساس روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه سال جاری و با همراهی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به طور نامحسوس، فعالیت آرایشگاه‌های زنانه زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفت و با خاطیان برخورد قانونی شد.

وی بیان کرد: در جریان بازرسی از روند فعالیت‌های سطح بازار و بنا بر گزارشات مردمی، پنج واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد.

حصاری متذکر شد: به دلیل حساسیت موضوع و تأکید صریح مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا، بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف مکلف شده‌اند تا با شناسایی واحدهای صنفی متخلف، نسبت به پلمب و معرفی آنها به دستگاه قضائی اقدام کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد