تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 18:52
کد خبر : 106696

زدودن موانع تولید هدف مجلس است

زدودن موانع تولید هدف مجلس است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان خارجی و داخلی به فکر ضربه‌زدن به اقتصاد کشور هستند و تمامی برنامه‌هایشان نیز دراین‌ارتباط متمرکز شده است. نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان خارجی و داخلی به فکر ضربه‌زدن به اقتصاد کشور هستند و تمامی برنامه‌هایشان نیز دراین‌ارتباط متمرکز شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از راه‌های دشمن برای نفوذ به کشور، بحث اقتصاد و تولید است به همین دلیل تحریم‌های همه‌جانبه را علیه ایران اسلامی وضع کرده‌اند زیرا هدف آنها زیر سلطه قراردادن ملت ایران است تا منافعشان را از این طریق تأمین کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمان حاضر تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن این است که بتوانیم اقتصادمان را سروسامان دهیم و سروسامان دادن به اقتصاد جز با رونق تولید امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: در بحث جهش تولید قدم‌هایی برداشته شد ولی این مطلوب و کافی نیست و برای رسیدن به هدف باید موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد برداشته و از تولید حمایت شود.

احمدی تصریح کرد: برای اینکه تولید رونق پیدا کند باید پشتیبانی‌هایی از آن صورت گیرد و در بحث امور مالی و ایجاد تسهیلات بانکی برای مولدان و تولیدکنندگان قدم‌های جدی برداشته، آسیب‌ها شناسایی و موانع برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باتوجه‌به توصیه‌های رهبری باید تلاش کنیم در راستای قوانینی که موانع را بزداید و پشتیبانی از تولید را تقویت کند، گام برداریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد