تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 17:15
کد خبر : 106663

ترویج فریضتین امید را در جامعه زنده می‌کند

ترویج فریضتین امید را در جامعه زنده می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از عصر شنبه ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با اعضای قرارگاه ثارالله قم طی سخنانی اظهار داشت: یاد امام زمان در تمام حالت‌ها و اعمال برای ما راه گشا است و این امر باید به عنوان یک تکلیف دنبال شود و این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از عصر شنبه ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با اعضای قرارگاه ثارالله قم طی سخنانی اظهار داشت: یاد امام زمان در تمام حالت‌ها و اعمال برای ما راه گشا است و این امر باید به عنوان یک تکلیف دنبال شود و این یاد باید با توجه همراه باشد.

امام جمعه  قم با تشکر از فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه ثارالله عنوان کرد: کارهایی که شما انجام می‌دهید جزو مفاخر است که به‌طور حتم موجب خوشنودی امام عصر خواهد شد.

وی گفت: استمرار بر امر به معروف و نهی از منکر، احساس خستگی نکردن و کم هزینه بودن این حرکت موجب دوام و اثر بخشی بیشتر آن است اما در نقطه مقابل احساس ناامیدی، قوت دشمن و از دست رفتن شعائر دینی را در پی دارد.

 سعیدی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: کارهایی که در این قرارگاه انجام می‌شود وقتی در کنار هم قرار می‌گیرد حس امید را در دل‌ها روشن می‌کند، تلاشگران این قرارگاه باید رویکرد و هدفشان ظهور امام زمان و رضایت ایشان باشد و با یک برنامه‌ریزی کلان به کار خود ادامه دهند.

در ادامه تعدادی از اعضای دیگر قرارگاه ثارالله استان قم به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و مشکل‌های موجود با موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

۲۵۰۰ آمر به معروف در محله‌های قم سامان دهی شدند

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله قم نیز با اشاره به تلاش‌های انجام شده در این قرارگاه برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک فریضه دینی افزود: تا به امروز ۲ هزار و ۵۰۰ تَن آموزش‌های لازم را در این حوزه سپری کرده و در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی در محله‌های قم هستند.

 مهدی بابایی گفت: این افراد با محوریت محله‌ها در حال پیگیری فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی خود می‌باشند.‌

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای قرارگاه ثارالله، ایجاد مراکز تحکیم خانواده و خانه‌های سبز با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی است که با نگاه ویژه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تدوین شده و در ۶۰ نقطه استان نیز دفتر خانه‌های سبز ایجاد شده است.

بابایی یکی از اهداف خانه‌های سبز را تربیت مبلغان محله‌محور و رفع آسیب‌ها از داخل خانه با دنبال کردن فعالیت‌های تخصصی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مبلغان و طلبه‌ها به شیوه مطلوب در برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شویم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد