تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 14:20
کد خبر : 106613

برنامه‌های هفته کارگر در کردستان با محوریت شعار سال تدوین می‌شود

برنامه‌های هفته کارگر در کردستان با محوریت شعار سال تدوین می‌شود

برهان صلواتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اولویت فعالیت در فضای مجازی تدوین و اجرایی می‌شود. وی از جمله برنامه‌های این هفته را دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از کارگران نمونه و فعالان کسب و کارهای دانش بنیان

برهان صلواتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اولویت فعالیت در فضای مجازی تدوین و اجرایی می‌شود.

وی از جمله برنامه‌های این هفته را دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از کارگران نمونه و فعالان کسب و کارهای دانش بنیان عنوان و اضافه کرد: گرامیداشت روز بسیج کارگری، گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و دیدار با کارگران واحدهای کارگری از جمله دیگر برنامه‌های در دست اجرای هفته کارگر در استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، عزم و اراده همه ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را برای تلاش و همت در راستای تحقق اهداف شعار سال خواستار شد و افزود: تحقق اهداف این نامگذاری به صورت مستقیم به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و حفظ اشتغال موجود در جامعه می‌انجامد.

وی اضافه کرد: پشتیبانی از تولید با خرید از محل تولیدات بومی آغاز و با برداشتن موانع تولید و کاستن بروکراسی اداری در سطح کلان عملیاتی می‌شود.

صلواتی یادآور شد: با همفکری و همراهی همه ادارات تابعه وزارت کار در استان بزودی کمیته تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها تشکیل می شود تا ارائه خدمات اشتغالزایی بیش از پیش تسریع و تسهیل شود.

اولین روز از ماه “می” هر سال که در تقویم کشورمان معمولاً با روز ۱۱ اردیبهشت ماه مصادف است، روز جهانی کار و کارگر نام دارد. برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر در ایران از هشتم اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد