تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 - 5:17
کد خبر : 10659

تبیین پیام غدیر برای نسل جوان با نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه

تبیین پیام غدیر برای نسل جوان با نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از نبض نی ریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریز در جلسه ماهنگی وبرنامه ریزی  بنیاد غدیر با تشکر از اعضای ستاد غدیر، برگزاری این جشن ها را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از نبض نی ریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریز در جلسه ماهنگی وبرنامه ریزی  بنیاد غدیر با تشکر از اعضای ستاد غدیر، برگزاری این جشن ها را باعث وحدت و انسجام بیشتر مسلمانان دانسته و گفت: اهمیت وعظمت غدیروشخصیت والای امیرالمؤمنین(ع) آنقدربالاست که زبان از گفتن آن قاصراست.  

وی با بیان این که دهه ولایت باید در جهت تعمیق فرهنگ زیبای غدیر باشکوه خاصی برگزار شودتصریح کرد: ازابتدای خلقت آدم ازجمیع انبیاء واولیاء برای روزغدیر پیمان گرفته شدوهیچ روزی درسال به عظمت غدیرنمی رسدوقابل قیاس باآن نیست.

امام جمعه موقت نی ریزبا بیان این که باید تلاش کرد تا فرهنگ علوی وقرآنی در جامعه ساری وجاری شود افزود:اگرامروز اعتلایی برای مکتب اسلام است به برکت غدیر و وجود نازنین آقا امیرالمؤمنین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه با تأکید براین که برنامه های غدیر نباید محدود و منحصر به شهرشود بیان داشت: بایدبه گونه ای برنامه ریزی شود که در مراکز بخشها  و روستاهای شهرستان نیز ستاد غدیر فعال شود وصاحب نظران فرهنگی واجتماعی هربخش برنامه های ستاد را اجرایی کنندوفرهنگ علوی وقرآنی در بخشهای شهرستان هم جاری شود.

حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در ادامه جلسه گفت: همه ما باید در نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه تلاش کنیم تاپیام غدیربرای نسل جوان جامعه تبیین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز افزود:این اداره در خصوص اطلاع رسانی برنامه های دهه امامت و ولایت به مساجد وتشکلهای تحت اشراف وهمچنین روحانیون مستقرومبلغین شهرستان اقدام خواهد کرد.

شایان ذکر است: از مصوبات مهم این جلسه ،برگزاری نماز عید قربان ،جشن عید غدیردرمصلای نماز جمعه وسایر مساجد شهرستان، گلباران قبور مطهرشهدا،برگزاری جنگ شادی،دیدار با خانواده های معظم شهدای سادات،عیادت ازبیماران، برپایی نمایشگاه،برپایی ایستگاه های صلواتی توسط هیئات مذهبی وکانونهای فرهنگی مساجد،همایش بانوان،جشن ولادت امام هادی(ع) وبازسازی واقعه تاریخی غدیر خم بود.

 

 

 

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد