تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 10:52
کد خبر : 106361

احصای مشکلات ۸ منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور/۱۴۰۰ سال درخشان تولید و اشتغال کشور است

احصای مشکلات ۸ منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور/۱۴۰۰ سال درخشان تولید و اشتغال کشور است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسینم از   قم ، حمیدرضا مومنی شامگاه پنج شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شعار سال، دبیرخانه در دو بخش، فعالیت‌های گسترده‌ای در پشتیبانی از

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسینم از   قم ، حمیدرضا مومنی شامگاه پنج شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شعار سال، دبیرخانه در دو بخش، فعالیت‌های گسترده‌ای در پشتیبانی از واحدهای تولیدی و تامین مالی دارد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی کشور افزود: در رفع موانع در حوزه‌های اجرایی و قوانین، مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن احصاء شده و می‌دانیم در ۸ منطقه آزاد و مناطق ویژه اقتصادی با چه موانعی مواجه‌ایم.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در عرصه پیشتیبانی از تولید و رفع موانع در حال انجام است پیش بینی می‌شود، سال ۱۴۰۰ سال درخشانی برای تولید و اشتغال کشور باشد.

تفحص از عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌ها در اجرای قانون رفع موانع تولید + متن برنامه جامع رفع موانع تولید تهیه شد عزم جدی مجلس برای رفع موانع تولید در مناطق آزاد

مومنی با بیان اینکه راهکارهایی در رفع موانع در دست اقدام است ابراز کرد: با همراهی و تعامل ‌دستگاه‌های اجرایی باید این موانع را برداریم، همچنین مذاکراتی با بانک‌ها در جهت پشتیبانی و تامین منابع سرمایه در گردش و توسعه نقدینگی انجام و توافقاتی منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: برآنیم با رایزنی از صندوق توسعه ملی در تامین ارز بتوانیم کمک بگیریم، هر چند بازنگری قوانین و اجرای برنامه‌ها نیز باید در جهت حمایت از تولید باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد