تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 5:18
کد خبر : 106335

باید بتوانیم مرغ مورد نیاز مردم را از واحدهای تولیدی استان تامین کنیم

باید بتوانیم مرغ مورد نیاز مردم را از واحدهای تولیدی استان تامین کنیم

“حسین کلانتری” در بازدید از مجتمع تولیدی سپید مرغ یاسوج در ادامه به مشکلات کشتارگاه سپید مرغ یاسوج گریزی زد و افزود: راه‌اندازی و احداث مجتمعی با چنین ظرفیتی کار بزرگی است، اما ضعف مدیریت باعث شده تا این مجتمع دچار مشکلات مالی و با تعطیلی روبرو شود. وی بر حمایت از تولیدکننده‌گان تأکید و

“حسین کلانتری” در بازدید از مجتمع تولیدی سپید مرغ یاسوج در ادامه به مشکلات کشتارگاه سپید مرغ یاسوج گریزی زد و افزود: راه‌اندازی و احداث مجتمعی با چنین ظرفیتی کار بزرگی است، اما ضعف مدیریت باعث شده تا این مجتمع دچار مشکلات مالی و با تعطیلی روبرو شود.
وی بر حمایت از تولیدکننده‌گان تأکید و تصریح کرد: افراد با انگیزه تولید و اشتغال اقدام به راه‌اندازی فعالیت می‌کنند و گاه تجریه و دانش کافی برای مدیریت ندارند، که باید به این افراد مشاوره داده شود و دست آن ها را گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خواستار همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی شد و اظهار کرد: هدف همه ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است، و تا جایی‌که قانون اجازه بدهد باید به مردم و سرمایه‌گذاران کمک شود.
کلانتری با اشاره به اینکه امسال به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، تاکید کرد: وظیفه همه دستگاه های اجرایی و نظام بانکی است که از سرمایه گذاران حمایت کرده و هرگونه پشتیبانی که لازم دارند را انجام دهند و موانع پیش روی این واحدها را برطرف کنند.
وی با اشاره به فعالیت ۳ کشتارگاه صنعتی مرغ در استان، بیان کرد: این واحدها نقش مهمی در کشتار و بسته بندی مرغ مورد نیاز استان دارند و همچنین موجب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم به واسطه عوامل توزیع می شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور تصمیم گیری دقیق تر و سریع تر و با هدف کمک به واحدهای تولیدی بنا را بر این گذاشتیم که کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید را تا جایی که امکان داشته باشد در خود واحدها برگزار کرده و مدیران از نزدیک ظرفیت ها و مشکلات این واحدها را مشاهده کنند چرا که به طور قطع تصمیم های بهتری می گیرند و این موضوع امسال به طور ویژه در دستور کار تیم اقتصادی استان قرار می گیرد.
کلانتری اظهار کرد: در طول دو سال اخیر اقدامات خوبی در جهت احیای واحدهای راکد مرغداری در سطح استان انجام شده است و همچنان باید تلاش شود مابقی واحد های راکد مرغداری که امکان احیای آن ها وجود دارد به چرخه تولید برگردند.
وی تاکید کرد: تا با این اقدام بخشی از کسری مرغ مورد نیاز استان توسط این واحدها تامین شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید برنامه ریزی ها به نحوی باشد که بتوانیم مرغ مورد نیاز استان را از خود واحدهای تولیدی درون استان تامین کنیم.
کلانتری بیان کرد: هدف از این کار برقراری تعادل عرضه و تقاضای مرغ در سطح بازار است.
“سید حشمت الله صمیمی دوست” معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید، تصریح کرد: آمادگی داریم که کارگروه های تخصصی با نظام بانکی، دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران برگزار کرده تا مشکلات اینگونه واحدها را به صورت ویژه بررسی کنیم.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: در قانون ظرفیت های خوبی در خصوص استمهال تسهیلات و بدهکاران نظام بانکی پیش بینی شده و در صورتی که سرمایه گذاران و مدیران واحدهای اقتصادی پای کار باشند می توان از این ظرفیت های قانونی در جهت رفع مشکلات این واحدها استفاده کرد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد