تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 5:53
کد خبر : 106070

بخش زیادی از موتور سیکلت‌هایی که به پارکینگ منتقل می‌شود، مسروقه هستند

بخش زیادی از موتور سیکلت‌هایی که به پارکینگ منتقل می‌شود، مسروقه هستند

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: تعداد زیادی از موتور سیکلت‌هایی که در پارکینگ پلیس وجود دارد، مربوط به موتور سیکلت‌های مسروقه‌ای است که پلاک آن‌ها مخدوش بوده و در جرائمی چون سرقت، کیف قاپی و موبایل قاپی مورد استفاده مجرمان قرار

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: تعداد زیادی از موتور سیکلت‌هایی که در پارکینگ پلیس وجود دارد، مربوط به موتور سیکلت‌های مسروقه‌ای است که پلاک آن‌ها مخدوش بوده و در جرائمی چون سرقت، کیف قاپی و موبایل قاپی مورد استفاده مجرمان قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت پارکینگ پلیس ویژه موتور سیکلت‌ها،  بیش از هزاران موتور را در خود جای می‌دهد و از مجموع بیش از ۶۰ هزار موتور سیکلت بسیاری از آن‌ها همان موتور سیکلت‌هایی هستند که پلاک محدودش و ابزار کار مجرمان محسوب می‌شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: موتور سیکلت‌هایی که پلاک آن‌ها مخدوش و در سطح شهر رها هستند، توسط عوامل پلیس راهور توقیف شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده و ارجاع داده می‌شوند.

سردار حمیدی یادآور شد: پلیس هر گونه وسیله نقلیه‌ای که به طور مشکوک در خیابان رها شده باشد را شناسایی و به پارکینگ منتقل می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد