تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 4:37
کد خبر : 10603

ثبت ۲۰۷ واقعه ازدواج در دامغان/۹۰۰۰ کارت هوشمند ملی صادر شد

ثبت ۲۰۷ واقعه ازدواج در دامغان/۹۰۰۰ کارت هوشمند ملی صادر شد

محمدرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در سال گذشته ۶۸۷ و امسال تاکنون ۲۰۷ واقعه ازدواج در دامغان به ثبت رسیده است، بیان داشت:  ۹ باب دفترخانه ثبت ازدواج در سطح شهرستان وجود دارد اما از سوی دیگر باید گفت با توجه به اینکه در شهرستان تنها یک باب دفترخانه ثبت

محمدرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در سال گذشته ۶۸۷ و امسال تاکنون ۲۰۷ واقعه ازدواج در دامغان به ثبت رسیده است، بیان داشت:  ۹ باب دفترخانه ثبت ازدواج در سطح شهرستان وجود دارد اما از سوی دیگر باید گفت با توجه به اینکه در شهرستان تنها یک باب دفترخانه ثبت طلاق وجود دارد طی سال گذشته ۱۲۶ فقره واقعه طلاق در دامغان ثبت‌شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ فقره واقعه طلاق در دامغان ثبت شد که با توجه به گذشت چهار ماه از سال وجود این آمار نگران‌کننده است.

دبیر شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی دامغان با اشاره به اینکه در سال قبل یک هزار و ۴۲۱ ولادت در شهرستان رخ‌داده است، تأکید داشت: از این تعداد یک هزار و ۲۸۰ ولادت شهری و ۱۴۱ ولادت روستایی هستند همچنین ۷۴۲ نفر از این تعداد پسر و ۶۷۹ نفر دختر بودند.

قربانی تعداد ولادت‌های انجام‌شده طی چهارماهه نخست سال جاری در دامغان را ۴۶۴ مورد عنوان کرد و گفت: در بحث فراوانی نام در بین پسران، امیرعلی، امیرحسین، علی، امیرعباس، محمد، ابوالفضل، محمدطاها، حسین، محمدحسین، امیررضا، ماهان، امیرمحمد، امیرمهدی، مهدی، محمدمهدی، کیان، محمدامین، علیرضا، یاسین و محمدرضا بیشترین اسامی هستند.

وی تصریح کرد: در بحث فراوانی نام در بین دختران می‌توان به نام‌های چون فاطمه، زهرا، فاطمه زهرا، نازنین زهرا، ریحانه، زینب، باران، رها، ملیحا، کوثر، سارینا و النا اشاره کرد.

رئیس ثبت‌احوال دامغان گفت: تعداد واقعه وفات در سال گذشته ۴۶۷ فقره بوده که از این تعداد ۳۴۹ فقره در شهر و ۱۱۸ فقره دیگر در روستا بوده است همچنین۲۴۷ نفر از این تعداد مرد و ۲۲۰ نفر دیگر زن بودند و درنهایت باید گفت از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد واقعه وفات در دامغان ۱۵۱ فقره بوده است.

قربانی با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند در این شهرستان افزود: سال گذشته هفت هزار کارت برای شهروندان دامغانی صادرشده  که با مجموع دو هزار و ۲۶۷ فقره کارت ملی هوشمند صادرشده در ابتدای سال تاکنون، رقم نهایی به ۹ هزار می‌رسد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد