تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 - 6:30
کد خبر : 10570

دستگاه‌های فرهنگی برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق تلاش کنند

دستگاه‌های فرهنگی برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق تلاش کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بحث اوقات فراغت استان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تهیه شود. وی در ادامه به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بحث اوقات فراغت استان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تهیه شود.

وی در ادامه به موضوع ازدواج جوانان در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ازدواج جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید برای تسهیل در ازدواج جوانان تلاش همگانی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: باید اقدامات آموزشی و فرهنگی جدی و کاربردی در راستای ساماندهی و افزایش ازدواج موفق و کاهش طلاق انجام شود.

وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج در مقاطع تحصیلی پایه و از آموزش و پرورش، بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی در امر ازدواج گام های مثبتی برداشته شود.

گراوند با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید برای مقابله با آسیب‌های پیش روی ازدواج و فرهنگ سازی در این زمینه برنامه داشته باشند، افزود: از ابتدای سال جاری موانع پیش روی پرداخت وام ازدواج برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی آموزشی مناسب به همراه بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و توانمندی سازمان‌های مردم نهاد شاهد افزایش ازدواج موفق و کاهش طلاق باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد