تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 13:12
کد خبر : 105412

معاون استاندار درگذشت نماینده اسبق کرمانشاه را تسلیت گفت

معاون استاندار درگذشت نماینده اسبق کرمانشاه را تسلیت گفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پیامی درگذشت سردار «محمد کرمی‌راد» نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس را تسلیت گفت. در این پیام آمده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پیامی درگذشت سردار «محمد کرمی‌راد» نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است، بار دیگر دست تقدیر، یکی از یادگاران ارزشمند دوران حماسه و افتخار سردار پاسدار حاج محمد کرمی‌راد را از جمع یاران انقلاب اسلامی گلچین کرد.

مجاهدت، پایداری و از جان گذشتگی این همرزم قدیمی در جبهه‌های نبرد و روزهای سخت ایستادگی برای حفظ کیان ایران عزیز و نظام اسلامی فراموش شدنی نیست.

این پیام ادامه می‌دهد، وی در مقام دبیری حزب موئتلفه اسلامی استان کرمانشاه نیز بر راه و مرام خود راسخ ماند و پاسدار اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در عرصه رقابت‌های سیاسی بود. اینجانب این ضایعه غمبار را به خانواده این سردار سرافراز، همرزمان و ایثارگران دفاع مقدس و دوستداران مکتب ماندگار انقلاب اسلامی تسلیت عرض کرده، از خدای متعال برای آن فقید سعید رحمت الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی را مسالت دارم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد