تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 12:11
کد خبر : 105378

مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان احصا شده است

مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان احصا شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی پوشاک با بیان اینکه تقاضا، سرمایه، تجربه و زیرساخت در کشور وجود دارد، گفت: در حوزه پوشاک تقاضای منطقه‌ای نیز داریم و سازمان بسیج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی پوشاک با بیان اینکه تقاضا، سرمایه، تجربه و زیرساخت در کشور وجود دارد، گفت: در حوزه پوشاک تقاضای منطقه‌ای نیز داریم و سازمان بسیج از فرآیند تولید و عرضه البسه در شأن بانوان ایرانی حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: شعار امسال یک راهبرد قابل تحقق است و طرفیت‌های دانش، علم و فناوری، مدیریتی، سرمایه و دارایی‌های مالی ما باید در این جهت باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر حمایت از زیرساخت‌های حوزه تولید، اضافه کرد: باید مسیر افزایش تولید، ایجاد اشتغال، قطع وابستگی به خارج و تأمین نیاز داخل و همچنین بالا رفتن سرانه ملی را هموار کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه چشم‌انداز این واحدهای تولیدی در استان گیلان باید بزرگ باشد، تصریح کرد: کلینیک‌های صنعتی بسیج در سطح استان فعالیت دارند و امسال باید فعالیت خود را نسبت به گذشته تشدید کنند.

وی با تاکید بر ارتقای شرایط واحدهای تولیدی که سابقه دیرینه در حوزه تولید پوشاک دارند، اظهار کرد: بسیاری از این شرکت‌ها بازارهای بین‌المللی نیز دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج برای تحقق شعار سال در موضوع صنعت، کشاورزی، دانش بنیان و ایجاد اشتغال برنامه دارد و در کنار سایر دستگاه‌ها در پشتیبانی از واحدهای تولیدی برنامه داریم.

سردار سلیمانی بیان کرد: مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان احصا شده و در تلاش هستیم تمام موانع را از پیش روی این واحدها برداریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد