تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 8:36
کد خبر : 10528

دانش‌آموزان دختر خوزستانی در مسابقات قرآن کشور درخشیدند/ کسب ۶ رتبه نخست

دانش‌آموزان دختر خوزستانی در مسابقات قرآن کشور درخشیدند/ کسب ۶ رتبه نخست

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نتایج سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در بخش آوایی اعلام شد که دانش‌آموزان خوزستانی موفق به کسب هفت رتبه برتر شدند. بلاسم بیان کرد: دختران

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نتایج سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در بخش آوایی اعلام شد که دانش‌آموزان خوزستانی موفق به کسب هفت رتبه برتر شدند.

بلاسم بیان کرد: دختران دانش‌آموز خوزستانی ۶ رتبه اول، ۱ رتبه دوم و ۱ رتبه پنجم را از آن خود کردند.

وی به معرفی برگزیدگان این مسابقات پرداخت و گفت: در رشته قرائت تحقیق رقیه شاوردی از شادگان در پایه هفتم رتبه اول، ندا امیری از شادگان در پایه نهم رتبه دوم، معصومه آلبوغبیش از شادگان پایه دهم رتبه اول، عذرا صبری‌نژاد از خرمشهر پایه سوم دبیرستان رتبه اول، زینب مقدم از رامشیر در پایه چهارم دبیرستان رتبه اول را به دست آوردند.

بلاسم گفت: در رشته قرائت ترتیل لیلا دورقی احمدی از شادگان دوره متوسطه دوم رتبه اول را از آن خود کرد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنین در رشته حفظ ۵ جزء رقیه خزعلی‌زاده از شاوور در دوره متوسطه دوم رتبه اول و معصومه عبدالخانی از شاوور در دوره متوسطه اول رتبه پنجم را به دست آوردند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان نخبه قرآنی استان خوزستان بعدازظهر امروز ۲۳ مردادماه در فرودگاه بین‌المللی اهواز مورد استقبال مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان قرار می‌گیرند.

گفتنی است، پیش از این هم دانش‌آموزان پسر خوزستانی با کسب ۱۱ رتبه برتر در مسابقات قرآن سراسر کشور درخشیدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد