تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 16:22
کد خبر : 105214

پیگیری تحقق منویات رهبری وظیفه بسیج است

پیگیری تحقق منویات رهبری وظیفه بسیج است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه گیلان تداعی کننده قرن‌ها مبارزه تشیع علیه ظالمان است، گفت: تشکیل حکومت علویان در سرزمین‌های شمالی کشور در قرون اولیه اسلام و طنین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه گیلان تداعی کننده قرن‌ها مبارزه تشیع علیه ظالمان است، گفت: تشکیل حکومت علویان در سرزمین‌های شمالی کشور در قرون اولیه اسلام و طنین انداز شدن اذان شیعی از مساجد شمال که در فضای ایران تداعی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گیلان در دوران شکل‌گیری حکومت‌های تشیع نقش اساسی داشته است، افزود: در دوران معاصر نیز شهید افتخار آفرینی همچون میرزا کوچک جنگلی داریم و در دوران انقلاب نیز مردم گیلان نقش آفرینی مؤثر و ویژه‌ای داشتند.

سردار سلیمانی با اشاره به افتخارآفرینی رزمندگان گیلانی و لشگر قدس گیلان در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: در جنگ سوریه نیز رزمندگان گیلانی در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهدت و رشادت کردند.

وی با اشاره به هدف خود از سفر به گیلان بیان کرد: عرض خدا قوت به مسئولان به ویژه به بسیجیان ولایتمدار گیلانی که در ایام کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوش درخشیدند و صحبت و نظرخواهی از آنان از جمله اهداف این سفر است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: از آنجایی که پیگیری تحقق فرمایشات رهبری وظیفه بسیج است در این راستا جهت پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها به گیلان آمدیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد