تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 14:23
کد خبر : 105162

اصلاح آمار از مهمترین موضوعات برای تحقق شعار سال است

اصلاح آمار از مهمترین موضوعات برای تحقق شعار سال است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، بهزاد منصوری روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری، برنامه هایی برای تحقق آن در دستور کار قرار گرفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، بهزاد منصوری روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری، برنامه هایی برای تحقق آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: براساس شعار امسال، بحث تولید به عنوان یک جریان مستمر و وظیفه ذاتی سازمان به شمار می‌رود که آن را دنبال می‌کنیم، اما در ارتباط با پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، باید نخست شناخت دقیقی از وضعیت داشته باشیم تا بتوانیم کار کارشناسی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه به همین منظور اصلاح آمار و اطلاعات در حوزه صمت لرستان آغاز شده است گفت: در این راستا تمامی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاهها و راهکارهای رفع موانع  احصا می شود.

منصوری با بیان اینکه  مسایل حوزه تنظیم بازار، معیشت مردم و کرونا به یک مشکل تبدیل شده است تصریح کرد: امید می رود بتوانیم تحریم های اقتصادی را به بهترین شکل ممکن سپری کنیم تا با یک شرایط ایده ال، برای اجرای برنامه ها اقدام شود.

وی  ادامه داد: حوزه صنعت، معدن و تجارت لرستان به دلیل ارتباط با معیشت مردم، تولید و واحدهای صنعتی و معدنی فعالیت‌های زیادی دارد و گستردگی کار آن بالا است که امیدواریم به بهترین شکل ممکن در خدمت مردم و توسعه استان باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد با همفکری خوب رسانه‌ها بتوان در راستای رونق تولید و توسعه همه جانبه استان تلاش و مسیر رشد همه جانبه را فراهم کرد.

منصوری ادامه داد: رسالت صمت، اشتغال جوانان، دلگرم کردن صنعتگران و معدنکاران و رفاه حال شهروندان است اما در مدت زمان کوتاه و یک شبه نمی توان مسایل و مشکلات را حل کرد.

محمد علیدوستی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز لرستان نیز گفت: ایرنا متعلق به نظام است که در راستای کمک به سیاست های دولت فعالیت می کند و برای جذب مخاطب دنبال خبرهای کذب نیست.

وی افزود: ایرنا انعکاس اخبار خود را با هدف اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و کمک به توسعه استان برنامه‌ریزی کرده است.

وی اظهار داشت: اگرچه برخی از رسانه ها دنبال منافع شخصی هستند و خدمات دستگاه‌های اجرایی را نادیده می گیرند، اما ایرنا تلاش می کند تا خدمات دولت و نظام به نحو مطلوبی انعکاس داده شود.

علیدوستی ادامه داد: امسال از سوی مقام معظم رهبری با شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است که این مهم، اهمیت مجموعه صمت را بیشتر می کند و ایرنا نیز در این خصوص همکاری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی آماده هرگونه همکاری با سازمان صمت لرستان جهت انعکاس اخبار و اطلاعات، با محوریت حل مشکلات موجود در حوزه تولید است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد