تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 19:33
کد خبر : 104951

روند رفع موانع واحدهای تولیدی اردبیل آسیب‌شناسی می‌شود

روند رفع موانع واحدهای تولیدی اردبیل آسیب‌شناسی می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شعار سال‌جاری مبنی بر مانع زدایی از مسیر تولید، باید تلاش شود روند رفع موانع در چارچوب قوانین بیش از پیش تسریع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شعار سال‌جاری مبنی بر مانع زدایی از مسیر تولید، باید تلاش شود روند رفع موانع در چارچوب قوانین بیش از پیش تسریع شود.
وی بیان کرد: در همین خصوص ضروری است آسیب شناسی لازم از عملیاتی نشدن مصوبات جلسات ستاد تسهیل در سال‌های گذشته انجام گرفته و  علت مصوبات اجرا نشده در جلسات رفع موانع تولید بررسی و با مشارکت دستگاه‌های متولی نسبت به اجرای آن اقدام شود.
بهنامجو  با تاکید بر کاهش بروکراسی در خصوص واحدهای تولیدی ،این مهم را در تسریع صدور مجوزها و فعال‌سازی واحدها با اهمیت دانست.
استاندار اردبیل در ادامه این جلسه به در حال اجرا بودن تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل اشاره کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی آن  از سوی شهرک‌های صنعتی استان شد.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد