تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 16:00
کد خبر : 104906

تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید عملیاتی‌تر شود

تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید عملیاتی‌تر شود

علی جهانگیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر پشتیبانی و مانع‌زدایی از بخش تولید، از این پس باید تصمیمات این کارگروه، ملموس‌تر و اجرایی‌تر باشد. وی گفت: جلسات این کارگروه باید همانند سال گذشته به صورت مستمر و منظم برگزار شده و تمامی

علی جهانگیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر پشتیبانی و مانع‌زدایی از بخش تولید، از این پس باید تصمیمات این کارگروه، ملموس‌تر و اجرایی‌تر باشد.

وی گفت: جلسات این کارگروه باید همانند سال گذشته به صورت مستمر و منظم برگزار شده و تمامی پرونده ها به صورت هفتگی مورد بررسی قرار گیرند.

جهانگیری اظهار کرد: خانه صنعت و معدن، نظرات و پیشنهادهای انجمن‌های تخصصی این حوزه و اصناف را در ارتباط با رونق تولید جمع‌بندی کرده و در جلسات بعدی ارائه کنند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ در این جلسه مشکلات مربوط به هشت واحد تولیدی و صنعتی شامل واحدهای تولید ظروف کاغذی، قارچ خوراکی، گچ، شکلات و ویفر، دیوارپوش و کفپوش مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد