تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 15:41
کد خبر : 104902

استاندار یزد: پیوند نماز، خانه ،مدرسه و مسجد ضروری است

استاندار یزد: پیوند نماز، خانه ،مدرسه و مسجد ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا محمدعلی طالبی روز سه شنبه  در مراسم اختتامییه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید عباسپور شرکت برق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا محمدعلی طالبی روز سه شنبه  در مراسم اختتامییه بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در بخش دانش آموزی با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، افزود: فعالیت‌های ویژه ای در خصوص اقامه نماز دانش آموزی  در قالب همایش ها و برنامه های مختلف سال های اخیر در استان انجام شد.

وی مفروش کردن نمازخانه‌های مدارس با کمک خیرین و بخش خصوصی را از جمله این اقدامات بیان کرد و افزود: البته  اقدام برنامه ریزی شده دیگری بود که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس متوقف شد. 

استاندار یزد در ادامه توجه به نماز به مفهوم عام آن را نیز مهم دانست و گفت: نماز ستون دین است و توجه به آن باعث می‌شود در ابعاد مختلف به نیازهای جامعه توجه شود.

 همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به  اهمیت نماز در جامعه،گفت: نماز راز بنده با خداست که همراه با راز و نیاز است.

محسن موحدی فر در ادامه گزارشی از روند برگزاری اجلاس سراسری نماز در شهر یزد ارایه کرد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد