تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 7:55
کد خبر : 10486

دامنه طلاق به خانواده های دارای تحصیلات عالیه نیز رسید

دامنه طلاق به خانواده های دارای تحصیلات عالیه نیز رسید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ جلسه کمیته فرهنگی – پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با ماد مخدر با حضور مدیر کل و کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی استان کرمان ، دبیر شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ جلسه کمیته فرهنگی – پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با ماد مخدر با حضور مدیر کل و کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی استان کرمان ، دبیر شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر و اعضاء کمیته فرهنگی – پیشگیری در محل سالن ارشاد اداره  کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد.

عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان با تشریح  اهمیت حوزه مسائل اجتماعی و پیشگیری  در جامعه ، گفت : ما در این حوزه ها با مدیریت کارآمد می توانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم .

وی با اشاره به شرایط استان کرمان و نرخ رو به رشد اعتیاد اظهار داشت : این شرایط  باعث بوجود آمدن خشونت های متعدد در خانواده ها شده است که  با مدیریت منسجم و اراده قوی بر اساس اصول قانونی برنامه ششم و آموزش های تخصصی می توان آسیب های به وجود آمده را کنترل کرد .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه آمار طلاق در سطح کشور رو به افزایش است ؛ عنوان کرد : دامنه طلاق به خانواده های دارای تحصیلات عالیه نیز رسیده  است که سازمان های متولی مسائل اجتماعی با برنامه ای جامع و از طریق  هدفمند هزینه کردن اعتبارات باید پیشگیری از وقوع طلاق و حفظ کیان خانواده را مدیریت کنند .

حسین چناریان دبیر شورای هماهنگی مبارزه  با مواد مخدر با تشریح تفاهم نامه های مبادله شده در حوزه پیشگیری و فرهنگی سال ۹۶ گفت :  3درصد از اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی پیش بینی شده در کشور ، سهم استان کرمان است که متاسفانه با توجه به آسیب خیز بودن استان ، اعتبار اختصاص یافته پاسخگو نیست  .

وی با بیان اینکه استان کرمان در ردیف ۱۲ استان پرخطر کشور قرار دارد ؛ افزود : جدای از اعتبارات ، برنامه ریزان تصمیم سازان استانی باید بر اساس اعتبارات موجود ، برنامه ریزی های لازم را داشته باشند .

همچنین در زمینه میزان دسترسی به مواد مخدر استان کرمان در  چهار استان کشور می باشد که با این شرایط و اهمیت موضوع علاوه بر اختصاص اعتبارات لازم  ،کار سیاستمداران و تصمیم گیران در حوزه های اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد