تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 11:24
کد خبر : 104758

سردار شکارچی: اظهارنظرها درباره سربازی شعاری و انتخاباتی است

سردار شکارچی: اظهارنظرها درباره سربازی شعاری و انتخاباتی است

سردار به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی روز سه‌شنبه در نشست خبری با موضوع خدمت مقدس سربازی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از ارکان موفقیت کشور در دفاع مقدس در کنار ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بسیجیان ایثارگر و

سردار به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی روز سه‌شنبه در نشست خبری با موضوع خدمت مقدس سربازی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از ارکان موفقیت کشور در دفاع مقدس در کنار ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بسیجیان ایثارگر و فداکار کشور و جهادگران فی سبیل الله، سربازان عزیز بودند و من از جانب تمام فرماندهان نیروهای مسلح از این سربازان و یا از کسانی که آینده سرباز شوند، قدردانی می‌کنم.

شکارچی ادامه داد: مدتی است که مباحثی درباره خدمت وظیفه عمومی و سربازی از سوی افراد مختلف حقیقی، حقوقی و سلبریتی در حال طرح در کشور است که افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار داده است. رسانه‌ها هم طبق رسالت خود خود این مباحث را رسانه‌ای می‌کنند. به همین دلیل قصد داریم تا این مباحث را جمع‌بندی و مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس ۶ میلیون نفر در جبهه ها حضور داشتند که ٣ میلیون نفر از آنها سرباز هستند که بسیاری از آنها تک فرزند و عزیز خانواده خود بودند. این عزیزان از همه طیف خانواده از جمله خانواده‌های بی‌بضاعت و وسع بالا بودند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح یادآور شد: از تعداد ٣ میلیون سرباز در دفاع مقدس ۶٠ هزار شهید سرباز، ١۴٠ هزار جانباز و عده‌ای هم از آزادگان سرافراز هستند. سربازان یکی از ارکان قدرت ما در دفاع مقدس بودند که در یگان‌های خود به‌کار گرفته می‌شدند.

 سردار شکارچی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ درصد کسری سرباز داریم، گفت: بیش از ۶۰ درصد از سربازان به وضعیت کنونی خدمت سربازی نگاه مثبت دارند.

وی اظهار نظر درباره سربازی را بدون کار کارشناسی عنوان کرد و گفت: مطرح کردن اینگونه مسائل آن هم نزدیک انتخابات در برابر دوربین شعاری و انتخاباتی است .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد