تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 8:40
کد خبر : 104654

۲۰۴۰/ شهید شکرخدا فردین: پیام شهدا به خواهران حفظ حجاب است

۲۰۴۰/ شهید شکرخدا فردین: پیام شهدا به خواهران حفظ حجاب است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید شکرخدا فردین:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار خدایا تو را شکر مى‌گویم که در این لحظات آخر در رحمت به روی من باز کردی و من توانستم با یاریت حق را از باطل بشناسم و در جهل و بى‌خبرى پوچ نمیرم.

خانواده عزیزم، من عاشقانه راه خود را یافتم و با شهامت آن را پیمودم انشاءالله که به سعادت ابدی برسم. مرگ در راه خدا سعادت است.

عزیزان من شهادت گریه ندارد شهادت اندوه و ماتم ندارد. شهادت پیوند با خدا و ائمه است. پس براى من گریه نکنید خوشحال باشید که حسینى شده‌ام  و سرباز خمینى بوده‌ام.

عزیزان من برای شهدا احترام قایل باشید. گوش به فرمان امام خمینى باشید.

خواهران عزیز حجابتان را حفظ کنید و پیرو الگوى عصمت و طهارت فاطمه زهرا باشید و بدانید پیام شهدا به شما حجاب است، پیام امام حجاب است، پیام قرآن حجاب است، حجاب امری است واجب بر هر زن مسلمان و شرافتمند.

و اما برادرانى اسلحه‌های افتاده شهدا را بردارید و به میدان رزم بیایید. نگذارید منافقین کوردل و کفار به اهداف خود برسند؛ با فریاد مرگ بر آمریکا و جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان مشت محکمى بر دهان یاوه گویان بکوبید . شما را به خدا مى سپارم و آرزوى پیروزى بر دشمنان اسلام را دارم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد