تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 14:03
کد خبر : 104510

پاسخ مشکوک سرمربی زنیت روسیه/ سردار آزمون تابستان جدا می‌شود؟

پاسخ مشکوک سرمربی زنیت روسیه/ سردار آزمون تابستان جدا می‌شود؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، «سرگئی سماک» سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ در بخشی از مصاحبه مفصل خود با سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه به سئوالی درباره آینده سردار آزمون و «دریوسی» و احتمال جدایی آنها در تابستان واکنش نشان داد. در هفته‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، «سرگئی سماک» سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ در بخشی از مصاحبه مفصل خود با سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه به سئوالی درباره آینده سردار آزمون و «دریوسی» و احتمال جدایی آنها در تابستان واکنش نشان داد.

در هفته‌های گذشته مجدداً بحث جدایی سردار آزمون از زنیت و احتمال انتقالش به دیگر تیم‌های اروپایی از جمله سِویا اسپانیا مطرح شده است.

سماک در این‌باره گفت: امروز آزمون و دریوسی هر دو با هم برای رقابت و کسب عنوان قهرمانی آماده می‌شوند. خیلی زود است در مورد آنچه که در تابستان اتفاق خواهد افتاد، صحبت کنیم.

سرمربی زنیت افزود: فقط یک بار دیگر می‌توانم نظرم را به صورت کلی به شما یادآوری کنم. نگه داشتن این یا آن بازیکن بر خلاف میل او منطقی نیست. این مسئله در نهایت هم به تیم آسیب می‌زند و هم به خود بازیکن.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد