تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 12:32
کد خبر : 104475

کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان ایلام

کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان ایلام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی و در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در سطح استان کشف، و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی و در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در سطح استان کشف، و در این راستا تعداد ۶۲ نفر دستگیر شده است.

وی یادآور شد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان در ایام نوروز بود که در اجرای این ماموریت‌ها، بیش از ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و ۹۲ نفر از سوداگران مرگ و معتادان متجاهر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه پلیس استان به منظور تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، اقدامات خوبی را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جرائم اقتصادی به منظور حمایت از تولید، به منصه ظهور رساند، لذا در اجرای ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی استان، کشف بیش از ۵۸ میلیارد ریال کالای قاچاق و شناسایی مجرمان اقتصادی بوده که برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

وی گفت: امسال با تدابیری انجام گرفته ازجمله بلوک بندی نقاط جرم خیز، افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوسی که صورت گرفت شاهد توفیقاتی درز زمینه کشف سرقت و دستگیری سارقان بودیم که در این مدت ۳۵۹ فقره سرقت کشف و ۱۴۷ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

رشد ۱۰۵ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی بیش از ۳۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات نامتعارف و مخاطره آمیز کرده بودند در راستای مطالبه به حق مردم توقیف و روانه پارکینگ شدند که ۲۳۸ درصد نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی یادآور شد: به منظور کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، با بسیج تمام امکانات و همچنین بهره گیری از سیستم‌های هوشمند و الکترونیکی در حوزه محورهای مواصلاتی و درون شهری سعی کردیم، امنیت و انتظام ترافیکی را در کل جاده‌های درون و برون شهری استان برقرار کنیم.

سردار القاصی مهر در ادامه، با بیان اینکه در ایام نوروز امسال، با رشد ۱۰۵ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس را شاهد بوده‌ایم، افزود: تمام ماموریت‌های ناجا و نحوه اجرای آن منطبق بر اصول و مبانی دین مقدس اسلام است و پلیس همواره در کنار مردم بوده و تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ حقوق آنان بکار خواهد بست تا ماٌمنی مطمئن و اثر گذار برای شهروندان باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد