تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 11:01
کد خبر : 104439

کارگروه های تحقق شعار سال در سپاه کرج تشکیل شد

کارگروه های تحقق  شعار سال در سپاه کرج تشکیل شد

سرهنگ پاسدار مجید زنجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شعار سال که توسط مقام معظم رهبری در زمان تحویل سال اعلام شد، موضوع محوری «تولید» بود که پس از آن بر پشتیبانی ها و رفع موانع در تولید تاکید داشتند. وی اظهار داشت: به همین منظور در سپاه ناحیه

سرهنگ پاسدار مجید زنجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شعار سال که توسط مقام معظم رهبری در زمان تحویل سال اعلام شد، موضوع محوری «تولید» بود که پس از آن بر پشتیبانی ها و رفع موانع در تولید تاکید داشتند.

وی اظهار داشت: به همین منظور در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج پنج کارگروه را تشکیل دادیم که کارگروه اول با عنوان «ظرفیت شناسی» ایجاد شده و وظیفه دارد تا ظرفیت های تولید را در ۲ بخش سپاه و بسیج و همچنین بخش شهری پیگیری و احصا کند.

وی گفت: دومین کارگروه « اشتغال و سرمایه گذاری» می باشد که در این کارگروه بر اساس ظرفیت هایی که در کارگروه اول شناسایی شده برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال افراد می شود.

زنجانی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که برخی از ایجاد اشتغال ها نیاز به سرمایه میلیاردی ندارد و با سرمایه های کوچک می توان برای تعدادی از افراد ایجاد اشتغال کرد که بر اساس همین فرمایش کارگروه اشتغال وارد خواهد شد و از ظرفیت ها استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: کارگروه سوم «رفع موانع» است که در این کارگروه در ۲ بخش درصدد رفع موانع  تولید برمی آید که یک بخش رفع موانع ساختاری و دولتی است یعنی موانعی که کار در دستگاه های اجرایی دچار مشکل می شود، از آن ها مطالبه گری خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج اضافه کرد: در بخش دوم هم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رفع بسیاری از مانع ها در دست خود مردم است و فرمودند وقتی مردم پای کار بیایند بسیاری از مشکلات حل می شود لذا کارگروه رفع موانع، این مانع ها را بررسی و برای رفع آن اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه چهارم نیز کارگروه «نخبگان و شرکت های دانش بنیانی» است که مرکز رشد سپاه کرج مسوولیت این کارگروه را برعهده دارد.

وی گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان با توجه به اقدامات و مقدورات سپاه انجام می شود و از ظرفیت نخبگان در ایجاد اشتغال استفاده می شود که امیدواریم با حضور نخبگان بتوانیم حجم تولیدات را بالاتر برده و کیفیت و بهره وری را بیشتر کنیم.

وی افزود: کارگروه پنجم هم کارگروه «فرهنگی، فضای مجازی و رسانه» است که این کارگروه هم وظیفه اطلاع رسانی به آحاد مردم را دارد که مردم بدانند با سرمایه ای که در دست دارند چگونه اشتغالزا بوده و تولید اشتغال کنند.

زنجانی اظهار داشت: هم اکنون این کارگروه ها تشکیل شده و بایستی هر دو روز یکبار تشکیل جلسه دهند.

وی اظهار امیدورای کرد که به سرعت اقدامات نتیجه دهد و همانطور که سال گذشته عدد خوبی در اشتغال با توجه به کارگروه های تولیدی داشتیم امسال هم داشته باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد