تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 20:15
کد خبر : 104344

راهکارهای تحقق شعار سال در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد 

راهکارهای تحقق شعار سال در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد 

حجت الله فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار داشت: در این جلسه، راهکارهای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون مباحث مورد نظر خود را مطرح کردند. وی بیان کرد: در این جلسه نمایندگان

حجت الله فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اظهار داشت: در این جلسه، راهکارهای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون مباحث مورد نظر خود را مطرح کردند.

وی بیان کرد: در این جلسه نمایندگان بر ضرورت شناخت موانع پیش روی تولید و راهکارهای لازم جهت پشتیبانی از تولید تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد کرد: مقرر شد به منظور تحقق شعار سال، نظارت‌های کمیسیون صنایع و معادن در قالب بازدیدهای میدانی افزایش یابد تا موانع پیش روی تولید به درستی مشخص شود.

وی گفت: در این جلسه، موانع موجود در نظام بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار بر این شد که کمیسیون‌های مجلس با همکاری با یکدیگر اصلاحاتی را در حوزه نظام بانکی انجام دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد