تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 17:12
کد خبر : 104317

اولویت مسوولان رفع موانع و محرومیت زدایی ابرکوه باشد

اولویت مسوولان رفع موانع و محرومیت زدایی ابرکوه باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام  سید ابراهیم حسینی عصر یکشنبه در دیدار فرماندار و  احمد تولایی معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه افزود: مردم این شهرستان قابلیت هرگونه خدمت رسانی و ارایه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام  سید ابراهیم حسینی عصر یکشنبه در دیدار فرماندار و  احمد تولایی معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه افزود: مردم این شهرستان قابلیت هرگونه خدمت رسانی و ارایه خدمات را دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با بیان اینکه اگر نشود همه نیازهای مردم را رفع کرد، یادآور شد: در برخی از موارد می توان با گره گشایی از کار مردم خدمت کردن به مردم که همان خدمت در راه  خداست را عینیت بخشید .

حسینی با اشاره به وحدت ، انسجام و تعامل بین امام جمعه و مسوولان شهرستان تصریح کرد: باید همه برای رفع موانع تولید در بخش های مختلفی که این شهرستان ظرفیت های خوبی دارد تلاش کنند .

ظرفیت های خوبی در بخش اقتصادی ابرکوه فراهم است

امام جمعه ابرکوه افزود: ظرفیت های خوبی در بخش کشاورزی با اجرای طرح های آبیاری نوین و کشت محصولات کم آبخواه ، صنایع کم آبخواه و همچنین فراهم بودن زیرساخت های حوزه گردشگری در این شهرستان فراهم است .

فرماندار ابرکوه هم دراین دیدار با قدردانی از همراهی امام جمعه مرکز شهرستان در بخش های مختلف توسعه  گفت: چشم انداز امید بخشی برای سال جدید در بخش های مختلف اقتصادی اجتماعی مد نظر است .

 محمد حسین امامی میبدی افزود: تعامل ما و دیگر مسوولان برای رفع مسایل و مشکلات از برنامه های اولویت دار است چرا که مردم سرمایه نظام و انقلاب هستند.

رییس کارگروه اشتغال ابرکوه همچنین در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تاکیدکرد: موانع  را بر سر راه سرمایه گذارانی که در بخش های تولید و افزایش کیفیت تولید دارند

برداشه می شود.

امامی میبدی خاطر نشان کرد: سرمایه گذ ارانی که آماده فعالیت در بخش های مختلف کشاورزی ، صنعتی و گردشگری شهرستان هستند مسوولان شهرستان به جد پیگیر و آماده هرگونه همکاری هستند .

 تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات  اندیشده شده است

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخاب در شهرستان ابرکوه در ادامه به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و سفارش ریاست  جمهوری این شهرستان تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری اندیشده است.

وی با بیان اینکه مردم وفادار به نظام و انقلاب این شهرستان تاکنون در تمامی صحنه های انقلاب حضور باشکوه در انتخابات مختلف  داشته اند، تصریح کرد: در  انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ مردم با حضور حماسی خود توطئه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی  ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری فرمودند و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود.

معظم‌له تاکید کردند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است. 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.  

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد