تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 14:09
کد خبر : 104252

استاندار زنجان: از قابلیت‌های مدیریت خوب در استان برخورداریم

استاندار زنجان: از قابلیت‌های مدیریت خوب در استان برخورداریم

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان به دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: استکبار اقدامات بسیار وحشتناک، ظالمانه، ناجوانمردانه و بدون پشتوانه قانونی را علیه ملت ما انجام داده که اوج آن را در دوره ترامپ شاهد بودیم. وی با بیان اینکه دشمنان در رسیدن به اهداف

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان به دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: استکبار اقدامات بسیار وحشتناک، ظالمانه، ناجوانمردانه و بدون پشتوانه قانونی را علیه ملت ما انجام داده که اوج آن را در دوره ترامپ شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به کل ایران ناکام ماندند، اظهار داشت: البته آمریکا تغییری نکرده و ذات عقرب نیش زدن است.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال ۱۳۹۹، سال بسیار سخت و پر چالشی هم برای دنیا و هم برای ایران بود، افزود: دشواری مردم عزیز ما به دلیل تحریم در مواجهه با کرونا مضاعف بود و راه چاره همان است که رهبر معظم انقلاب ارائه فرمودند و آن این است که ما باید جامعه خود را توانمند کنیم.

وی ادامه داد: راه مقاوم کردن همان است که رهبر معظم انقلاب در فرمایش نوروزی فرمودند.

استاندار زنجان با بیان اینکه سال گذشته طرح های خوبی را در استان تدوین کردیم و اقدامات نیز نتیجه داد، گفت: این اقدامات در حد شعار نبود و کسی نمی تواند تحقق سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد تومانی در بخش تولید استان را کتمان کند.

حقیقی با بیان اینکه در شرایط سال ۹۹، حدود ۲۴ درصد میزان صادرات استان افزایش یافت، افزود: تعداد بیمه شدگان اجباری در استان نیز به صورت معناداری افزایش پیدا کرد و همزمان شمار دریافت کنندگان مقرری بیمه بیکاری نیز در استان کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در استان طی سال گذشته از رقم حدود هشت هزار میلیارد تومان به بالای ۱۷ هزار میلیارد تومان رسید، گفت: واحدهای متعدد تولیدی نیز در استان در سال گذشته با پی گیری های انجام شده به چرخه تولید بازگشتند که فعالیت برخی از آنها نیاز کشور را در برخی کالاها برطرف کردند.

حقیقی با بیان اینکه شعار “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” موضوع اساسی و مهمی است، تصریح کرد: امسال نیز باید ویژه تر و عملیاتی تر نسبت به تحقق شعار سال ورود کنیم.

وی از افتتاح پنج واحد تولیدی در استان در سال جاری خبر داد و افزود: امسال باید نمود کارهای ما در حوزه تولید، بهتر و بیشتر نمایان شود.

حقیقی با بیان اینکه پیشگام‌ترین کارگروهی که مورد خطاب شعار سال است، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یکی از کارگروه های موفق کشوری است که توانست سال گذشته از نظر عملکرد در جایگاه ممتازی قرار گیرد.

استاندار زنجان به لزوم احصای قوانین، مقررات، ضوابط و رویه های مرتبط با تولید و تسهیلگری اشاره کرد و گفت: باید دید کدام یک از این ها مانع هستند تا رفع شود و به کدامشان کم پرداخته شده است تا آنها تقویت شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار باید حس کند که در عمل از تولید حمایت می شود، افزود: همه دستگاهها و مدیران ملزم هستند که در عمل، همکاری و همدیگر را تکمیل کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه قوه قضاییه رویکرد شایسته و ارزشمندی در رفع موانع تولید دارد، گفت: باید از این ظرفیت مهم در حل مشکلات استفاده کنیم.

میزان ثبت کنندگان در انتخابات شوراهای شهر استان بیش از ۹۳درصد دوره گذشته است

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: میزان ثبت کنندگان در انتخابات شوراههای شهر استان بیش از ۹۳درصد دوره گذشته است که خیلی خوب بوده و از نظر تعداد ثبت کنندگان به صورت معنا داری با میانگین کشور اختلاف داریم.

حقیقی افزود: با هماهنگی هیات های نظارت و اجرایی و اعضای تامین استان انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد که در آن سلامت، رقابت، شکوه و امنیت به معنای واقعی محقق شود.

وی با بیان اینکه هیچ کس نباید در انتخابات تماشاچی باشد، گفت: انقلاب متعلق به همه است و ثمره انتخابات ارتقای منافع ملی، امنیت ملی و ارتقای مقوم های وحدت است.

رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی فاجعه به بار می آرود

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات و فداکاری های کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، گفت: طرح شهید سلیمانی با مشارکت سه هزار  بسیجی آموزش دیده در استان انجام شد.

حقیقی به افزایش معنادار بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در هفته دوم فروردین نسبت به هفته اول اشاره کرد و اظهار داشت: با این وجود شاهد کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم تا آنجا که برخی بیماران مثبت کرونایی منزل خود را ترک می کنند بدتر آنکه به مسافرت هم می روند.

وی با بیان اینکه اکنون سرعت فراگیری در آستانه پیک چهارم نسبت به سه پیک گذشته بالا است، افزود: در این شرایط رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی فاجعه به بار می آورد بنابراین همه باید نسبت به این موضوع جدی برخورد کنیم.

استاندار زنجان در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری کنکره ۳۵۳۵ شهید استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: همه دستگاههای اجرایی باید اقدامات انجام شده و برنامه های سال جاری خود را به دبیرخانه ستاد کنگره ارسال کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد