تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 14:08
کد خبر : 104250

سردار میرزایی: فرهنگ دفاع مقدس در پیشرفت ملی اثرگذار است

سردار میرزایی: فرهنگ دفاع مقدس در پیشرفت ملی اثرگذار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا،  سردار حبیب الله میرزایی با اشاره به اینکه بدیهی است که مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری، تمامی اقشار ملت هستند، بیان کرد:اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز خود را مخاطب ایشان می داند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا،  سردار حبیب الله میرزایی با اشاره به اینکه بدیهی است که مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری، تمامی اقشار ملت هستند، بیان کرد:اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز خود را مخاطب ایشان می داند و عزم جدی دارد که در تولید آثار فرهنگی دفاع مقدس استان متناسب با شعار سال گام‌های موثری بردارد.

وی ادامه داد: درسال ۱۳۹۹ گرچه اقداماتی در این خصوص برداشته شد؛ اما موانعی وجود داشت که نتوانستیم آنگونه که می‌خواستیم به اهداف مقدس این نهاد در تحقق فرامین رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم.در سال ۱۴۰۰ در صدد آن هستیم که اولا موانع محقق شدن این آرمان را شناسایی کنیم، ثانیا با جلب مشارکت بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی در تولید آثار فرهنگی مبتنی بر دفاع مقدس تلاش کنیم.

مدیرکل دفاع مقدس هرمزگان بیان کرد: نقش فرهنگ دفاع مقدس در پیشرفت ملی و خنثی کردن فشارهای روانی دشمن بسیار موثر خواهد بود. فرهنگ دفاع مقدس در آن زمان که کشور از تمام جهات مورد هجمه دشمنان بود چه از لحاظ نظامی و سیاسی، چه از لحاظ فرهنگی و اقتصادی نیز مورد هجوم و تحریم بودیم، نشان داد که با اتکال به خداوند متعال، اتحاد و انسجام و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب گره های موجود را خواهیم گشود.

سردار میرزایی گفت: شهدا نشان دادند که اگر تقوا پیشه کنیم، دستورات خداوند را اجرا کنیم و در این مسیر کوتاهی نکنیم، خداوند راه های برون رفت از این بن بستها را به ما نشان خواهد داد و از راههایی که تصورش را نکرده ایم به ما روزی بی حساب خواهد داد، شهدا ثابت کردند که هرکس بر خدا توکل کند خدا او را کفایت می کند و نصرت خدا با صابران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان ادامه داد: ما تلاش می کنیم که در سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی صحیح، پیگیری مسرانه و مجدانه در تولید آثار فرهنگی دفاع مقدس و رساندن پیام شهدا به آحاد ملت و نسل‌های آینده از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام این کار کمیته‌هایی را تشکیل داده‌ایم که با برنامه ریزی در طول سال به این هدف خواهیم رسید.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد