تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 13:38
کد خبر : 104238

شعار سال خط مشی را فعالیت مسئولان روشن کرده است

شعار سال خط مشی را فعالیت مسئولان روشن کرده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بنام سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها نامگذاری شده و همین مسئله تکلیف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بنام سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها نامگذاری شده و همین مسئله تکلیف را برای تمام مسئولان روشن کرده که همه باید در این زمینه گام بردارند و در کردستان نیز با همدلی تمام مدیران این شعار را تحقق خواهیم بخشید.

وی افزود: در واقع مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نام‌هایی از جمله تولید داخلی، رفع موانع تولید، حمایت از تولید، جهش تولید و تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مطرح کردند که نشان از اهمیت تولید داخلی و پیشران بودن این موضوع در رابطه با سایر موضوع‌های کشور دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، هم‌افزایی و تعامل بین بخشی را از ضروریات رفع موانع تولید دانست و ادامه داد: در برخی موارد شاهد اقدامات موازی در حوزه مسائل اقتصادی هستیم که می‌طلبد تعاملات و هم‌افزایی‌ها تقویت شود.

دره وزمی در ادامه سخنان خود به دستورکار این جلسه اشاره کرد و یادآور شد: در اولین جلسه این کارگروه در سال ۱۴۰۰ دو موضوع سیلوی آگرین گندم و اختصاص سهمیه گندم به این سیلو است و موضوع دیگر احداث کارخانه تولید کارتن و واگذاری زمین به آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در بحث سیلو ظاهرا بر اساس مستندات مشکل در داخل استان قابل حل است و می‌توان با مساعدت مسئولان این موضوع را حل کرد اما باید از طریق قانون این مسئله رفع شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت: در خصوص کارخانه تولید کارتن نیز مشکل تامین زمین را دارد که بر اساس مصوبه این کارگروه ۳ هکتار زمین در اختیار سرمایه گذار قرار می‌گیرد تا مشکل این واحد نیز رفع شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد