تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 19:32
کد خبر : 104022

ادامه ناکامی‌های نفت مسجدسلیمان؛ نساجی امیدوار شد

ادامه ناکامی‌های نفت مسجدسلیمان؛ نساجی امیدوار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف نساجی رفت که این دیدار در نهایت با برتری دو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف نساجی رفت که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر میهمان به پایان رسید.

نفت مسجد سلیمان که آخرین بردش مربوط به هفته یازدهم لیگ برتر می شد و پس از آن در هیچ مسابقه‌ای طعم برد را نچشید، در این مسابقه نیز نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد و مقابل میهمان خود متحمل شکست شد.

در نیمه نخست دو تیم بازی پایاپایی را ارائه دادند و تلاش هیچ یک از دو تیم به گلزنی ختم نشد.

نساجی در این نیمه صاحب چند موقعیت شد که ضربات آل‌کثیر و کلانتری در این نیمه راهی به دروازه تیم میزبان نداشت.

قرمزپوشان قائمشهری که پس از حضور ساکت الهامی در این تیم نتایج خوبی گرفتند، در دقیقه ۵۳ به گل رسیدند. در شلوغی محوطه جریمه پاس آل کثیر در موقعیتی خوب به زامهران رسید که او توانست با یک ضربه محکم گل اول بازی را با ثمر برساند.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود دهقانی در دقیقه ۸۵ روز یک ضد حمله سریع با ضربه بغل پای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف دو برابر شود.

البته گوهری در همین دقایق یک موقعیت تک به تک را هم از مهاجمان نساجی گرفت تا اختلاف بیشتر نشود.

در دقایق پایانی مسابقه کادر فنی تیم میزبان اعتقاد داشتند که داور در دو صحنه برای آنها خطای پنالتی اعلام نکرده است.

این مسابقه در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید.

با این نتیجه نساجی با سه امتیاز این دیدار ۱۶ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول ماند. نفت مسجد سلیمان هم ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج پور(۵۹ فردین رابط)، سجاد جعفری، عباس عسگری، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی(میر هانی میرجوان ۷۰)، بهروز نوروزی فرد.

ترکیب نساجی:

سعید جلالی راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، کریم اسلامی (۷۸ رضا دهقانی)، فرزاد زامهران، علی آل کثیر

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد