تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 10:46
کد خبر : 103461

عطر سلامت و امنیت «سلمان محمدی» در اصفهان پیچید

عطر سلامت و امنیت «سلمان محمدی» در اصفهان پیچید

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تشریح اقدامات مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در سومین طرح سلمان محمدی اظهار داشت: ناظران امنیت اخلاقی و سلامت در ۱۴ نقطه گردشگری اصفهان از جمله میدان امام(ره)، سی‌وسه‌پل، گذر چهارباغ و ترمینال کاوه با مشارکت و

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تشریح اقدامات مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در سومین طرح سلمان محمدی اظهار داشت: ناظران امنیت اخلاقی و سلامت در ۱۴ نقطه گردشگری اصفهان از جمله میدان امام(ره)، سی‌وسه‌پل، گذر چهارباغ و ترمینال کاوه با مشارکت و همکاری نیرو انتظامی، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی، ایستگاه‌های نظارت بر امنیت اخلاقی و سلامت بهداشتی برقرار کرده‌اند.

جانشین مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: در این طرح بیش از ۵۰ روحانی عضو مجمع برای امیدآفرینی در ایام نوروز در ایستگاه‌های طرح، در حال مشاوره در زمینه‌های سبک زندگی، مسائل اعتقادی، شبهات هستند و تا ۲ روز گذشته بیش از ۱۵ هزار ارشاد و تذکر در زمینه‌های فرهنگی و رعایت موارد بهداشتی داده شده است.

وی با اشاره به توزیع هزاران اقلام فرهنگی و بهداشتی در طرح مذکور در ایام نوروز بیان کرد: حدود ۱۵۰ نفر از خواهران مشاور و آمر به معروف و همیار فرهنگی و یاور معروف مجمع در اماکن گردشگری در حال فعالیت هستند.

صادق‌زاده ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام گرفته در طرح سلمان محمدی می‌توان به همکاری ناظران این مجمع با بازرسی صمت استان اصفهان جهت تنطیم بازار میوه در بازارهای کوثر و میادین میوه و تره‌بار اشاره کرد.

جانشین مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به فعالیت بیش از ۵۳ خواهر مجمع رهروان امر به معروف اصفهان در گشت‌های پلیس امنیت اخلاقی گفت: ۳۰ برادر قرارگاه ثارالله مجمع برای نظارت بر اماکن و اصناف در خدمت اداره اماکن نیروی انتظامی استان هستند‌.

 وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های کوه صفه و برنامه دعای ندبه با عنوان جمعه‌های انتظار و جشن ولادت امام زمان(عج) هم از جمله اقدامات جهاد فرهنگی این مجمع است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد