تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 8:17
کد خبر : 103441

بسته بودن گمرک یزدان یکی از موانع تولید است

بسته بودن گمرک یزدان یکی از موانع تولید است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی چهارشنبه شب در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی، بسته بودن گمرک یزدان را یکی از موانع تولید دانست و افزود: خواستاریم پایانه مرزی یزدان در شهرستان زیرکوه بازگشایی شود. وی با اشاره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی چهارشنبه شب در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی، بسته بودن گمرک یزدان را یکی از موانع تولید دانست و افزود: خواستاریم پایانه مرزی یزدان در شهرستان زیرکوه بازگشایی شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پروژه های عمرانی و اقتصادی در زیرکوه و قاین بیان کرد: راه‌آهن تربت جام، سنگان، خواف به دوغارون و افغانستان در حال اجرا است.

اسحاقی خواستار طراحی راه‌آهن تربت جام – سنگان، حاجی‌آباد و یزدان شد و افزود: تحقق این امر آبادی این منطقه را به همراه دارد.

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مسیر راه‌آهن پیشنهاد شده از سمت گمرک یزدان به روستاهای کلاته نظر افغانستان و بعد هرات برود، اتفاق مطلوبی برای این شهرستان مرزی و منطقه است.

اسحاقی با اشاره به معضل کم آبی در شهرستان های خراسان جنوبی، گفت: خواستاریم در زمینه انتقال آب از خلیج فارس یا دریای عمان، سهمیه‌ای به شهرستان زیرکوه تعلق گیرد.

وی با اشاره به کمبود و گرانی نهاده‌های دامی در استان بیان کرد: افزایش توزیع این نهاده‌ها در راستای حمایت از دامداران مرزنشین استان نیازمند حمایت مسئولان کشوری است.

اسحاقی خواستار رفع بروکراسی‌های اداری در صنعت، معادن و توسعه خراسان جنوبی شد و گفت: در حال حاضر این بروکراسی ها دست و پاگیر شده و گلایه های زیادی را به دنبال دارد.

وی همچنین خواستار ساخت سالن هزار و ۲۰۰ نفری استاندارد زیرکوه شد و گفت: احدات سالن ورزشی در روستاهای مرزی نقش مهمی در نگهداشت جمعیت دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد